Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3020785
Zojuist werd ik gebeld of ik een extra dienst kan draaien. Toen ik uitlegde dat dat niet ging omdat ik vlees moest halen, hoorde ik de raderen draaien en zag ik zo'n cartoonwolkje  ???  aan de andere kant van de lijn  ;D Ik heb maar eea uitgelegd  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3020786
Heel erg fijn Ronald! Nu nog even verder afwachten, maar dit is alvast een flinke opluchting!

OT: mijn site is weer in de lucht! (die onder mijn wereldbolletje!) Hij lijkt erg op de oude, maar heeft technisch gezien een hele facelift gehad. Er zit ook nog wel wat werk in, her en der kloppen dingetjes zoals data nog niet helemaal en ik wil graag mijn dagboek vanaf 2006 weer online. Daar is meneer K nog wel even druk mee. Ik heb van alle dieren hun pagina weer helemaal geupdate en ik kan weer mijn blog bij gaan houden. Blij!!!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3020791
Fijn Ronald!!


Gewandeld in het Abstwoudse Bos, heerlijk rustig, nog geen HUS te bekennen zo vroeg op de ochtend. :biggrin2: Flow heeft gezwommen, modderbadjes genomen, sloten opgeruimd, dummy's opgehaald.. we hebben weer genoten van dit prachtige gebied.
Door eelke
#3020795
Fijn Ronald!! Wat een opluchting!!


Weer een sessie bij de osteopaat gehad. Nu even een half uurtje rust, en dan moet ik op mijn vrije dag terug voor een overleg met de manager, gedragskundige, teamleider en mijn collega. Trubbels op het werk.
Door eelke
#3020800
Ik moest wel een tijdje wachten in de wachtkamer daar. Er zit ook een fysio praktijk. Daar kan ik toch best van genieten zeg! Aan de ene kan twee dames die zaten te praten over de 'energie' van het nieuwe huis van dochter, dat ging gereinigd worden. En maar goed ook, want het de kleinzoon was heel druk, te veel vuur dus. Blussen met water. En het was een therapie uit amerika. De andere dame zat vol bewondering te luisteren, en de vertellende dame genoot er zichtbaar van.

Aan de andere kant zat een heel clubje met ik denk, copd patiënten. Er werd druk gesproken over puffers en voorzetkamers. Daarna ging het over honden. De pup van een van hen piepte in de bench. Moet je er gewoon wat tegenaan gooien was het advies. Diezelfde mevrouw vertelde ook dat je een Jack Russel niet kan leren om naast je te blijven lopen, en dat zij haar hond nooit met iets beloonde. Een andere man vertelde dat zijn zoon een beagle heeft en dat die honden ADHD hebben. Hij moest kindersloten op de keukenkastjes zetten anders zattie ie alles.

Ik zou er best een dag kunnen doorbrengen.  :)
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#3020907
Ff weer wat van me laten horen hier hoor. Ik heb het zo druk met heel veel dingen dat Barfplaats ff ergens achteraan hangt. Zo nu en dan spiek ik ff snel, maar het komt er vaak niet van. Gelukkig zijn er lieve barfers die zo nu en dan een seintje geven voor een lijntje waar ik aan mee kan doen. Mijn dank is groot daarvoor.  ;)

Het gaat best goed met Vilja en mij. Met Vilja gaat het dit schooljaar stuk beter dan vorig jaar hoewel er wel wat hobbels geweest zijn. Maar die zijn weer overwonnen en ze begint nu weer aardig de goede richting op te gaan.
Op mijn werk druk met projecten en andere zaken dus ook daar gaat alles zijn gangetje. Geen gekke dingen gelukkig.
Mijn voortuin is nog steeds niet af maar ziet er 10 keer beter uit dan eerst. Nog een klein stukje moet er getegeld worden. Maar dat komt ook goed.
Langzaamaan komen dingetjes verder ook allemaal wel goed. Ben bezig met een grote nieuwe vriendengroep van allemaal alleenstaanden waar ik het best druk mee heb en volgend jaar wil ik misschien nog iets naast mijn werk gaan doen voor een extra centje. Allemaal plannen dus.
Ik zal hier best even wat zaken gemist hebben, vervelende dingen, overleden lieverds, zieken en wat er nog meer kan zijn. Daarom wil ik 1 keer sterkte wensen aan ieder die dat kan gebruiken. Een dikke knuffel voor de verdrietige barfers en heel veel succes voor mensen die gaan verhuizen of aan nieuw werk gaan beginnen. Ik denk wel aan jullie hoor.  :) :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door