Wat een nachtmerrie!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Wat een nachtmerrie!
Busje met 15 honden erin gestolen http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... stolen.htm #omroepgld
Dit kan je zo maar overkomen. Hoeft niet eens mer de hondenuitlaatservice zijn.
Die dieven zullen ook wel raar opgekeken hebben toen ze merkten dat ze passagiers hadden.
Dit kan je zo maar overkomen. Hoeft niet eens mer de hondenuitlaatservice zijn.
Die dieven zullen ook wel raar opgekeken hebben toen ze merkten dat ze passagiers hadden.
Re: Wat een nachtmerrie!
Vreselijk idd, het zal je hond maar zijn, ik vraag me dan wel af, hoe kan het dat die bus blijkbaar onbeheerd achter bleef?
-
Wil niet naar doen maar mss is het ze wel om de honden te doen 

Martine-Tom schreef:Vreselijk idd, het zal je hond maar zijn, ik vraag me dan wel af, hoe kan het dat die bus blijkbaar onbeheerd achter bleef?
Zo te lezen stond die midden in een "nette" wijk en vermoed ik maar zo dat de eigenaar even een hond aan het wisselen was.
Nou maar hopen dat ze niet hun lading zomaar ergens dumpen

Ah dat zou idd kunnen ja, zover had ik er niet over nagedachtAngelique schreef:Zo te lezen stond die midden in een "nette" wijk en vermoed ik maar zo dat de eigenaar even een hond aan het wisselen was.
Nou maar hopen dat ze niet hun lading zomaar ergens dumpen

Ik hoop dat de honden levend en wel weer bij de baasjes komen

Nou het zou je hond zijn zeg...
Busje zal wel ergens gedumpt worden neem ik aan, hoop alleen dat de honden het dan overleven...
Busje zal wel ergens gedumpt worden neem ik aan, hoop alleen dat de honden het dan overleven...
- **Marjolijn**
ALs ze die honden maar niet richting Polen ofzo afvoeren....schoot gelijk door mijn hoofd eigenlijk
Ik las het ook, vreselijk!!!
Het kwam al op facebook langs en inderdaad verschrikkelijk! Ik leef heel erg mee met alle betrokkenen en hoop van harte op een happy end!

....
Die ken ik.. Daar heb ik nog les van gehad bij de Nevelhorst.... Wat verschrikkelijk...
http://www.nu.nl/binnenland/3925963/bus ... rnhem.html
Hopen maar dat honden en bus snel terug gevonden worden, wat vreselijk !!!!!!!

- Pauline
Ja wat een afschuwelijke nachtmerrie!! Connie belde me om het te vertellen, collega uitlaatservice, helemaal overstuur.....
Hoop toch dat die beestjes snel gevonden worden, met z'n 15-en in een busje, zonder water ofzo... Weet niet of zo'n ventilatieroostertje nou in genoeg zuurstof voorziet 

Wilde het net zeggen. Hij is weer terecht 

- Barfplaats
- Gesponsord bericht