Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3018785
Afgelopen weekend met Sammy1980 ons jaarlijks weekendje weg gehad met Dogtravel. Lange tijd zag het er naar uit dat we moesten annuleren vanwege mijn spierscheuring. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit :) dus ik kreeg groen sein van de fysio. En o wat hebben we genoten. Wat een prachtig gebied is het daar toch en we hadden een super super leuke groep honden en mensen. Vrijdagavond in het pikkedonker de kennismakingswandeling gehad, god prijzen de waterdichte en goede leuchtie banden, van zo'n 5km, zaterdag een pittige wandeldag met veel klimmen en mul zand van totaal 20km en gister hebben we dat nog eens dunnetjes over gedaan met 17km. Voor het eerst had ik maar 1 hond mee, Misty, dat was voor mij heel vreemd. Mensen vroegen al hoe dat nou voelde; ont hond te zijn...dat geeft aan dat mensen gewend zijn om mij met meerdere te zien. Helaas kan Jesse het echt niet meer aan, Dusty zou erom hangen en tsja kleine Revy met zijn 10 weekjes mag domweg nog niet mee....Hulde aan de catering weer en de altijd hele goede verzorging en enorme gezelligheid.
Een foto impressie is te vinden op http://www.bekijkfoto.nl/index.php?/cat ... 1/start-15
Door Cindy de Wolf
#3018896
Borke schreef: Fijn dat het toch lukte Cindy en ik heb jou nog nooit met *1* hond gezien  :biggrin2:
;D ;D ;D ja dat was toch even een cadeautje ;) haha dat zullen er meer zijn...vanaf volgend jaar hoop ik er toch weer met minimaal 2 te kunnen gaan....heb net geinformeerd naar de klassieker week Frankrijk die is aangekondigd voor volgende zomer...Revy zal dan bijna 11 maanden zijn...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door