Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3016314
Borke schreef: Ontzettend leuk dat je gezonde bulletjes hoopt te gaan fokken!
Hoe/waar heb je dit meisje gevonden Chantal?
Via via, deze mensen woonden tot begin dit jaar in Nederland. Ze zijn verhuisd naar Hongarije.
Ze testen de ouderdieren echt volledig, inclusief rontgenfoto's keelinspectie enz. Ze zijn ook open over de resultaten. Zo zijn ook zelfs de grootouders van dit kleine meisje getest. Zo uitgebreid zie je dat hier eigenlijk niet. Ze fokken echt op gezondheid, maar zonder typische raskenmerken te verliezen. Ze heeft wel een langer neusje, en een klein staartje waar ze ook daadwerkelijk mee kan kwispelen, die omhoog kan staan enz  :P

Ze komt uit lijnen die hier niet veel voorkomen, papa komt uit Taiwan en mama is Spaans/Slowaaks. Geen 13 in een dozijn dus. En dat was precies wat ik zocht  :)
Ik had haar al eerder gezien en ze was me opgevallen, alleen was ze toen al verkocht naar de USA. Die mensen hebben zich niet aan de afspraak gehouden en toen kwam ze weer vrij.
En nu word ze dus van ons :smitten:
Door smulpaap
#3016324
Leuk Chantal  :) Lief weer zo,n klein pupsel  :-*

En ja een staart is fijn . Amber van mij heeft ook een goede staart , waar ze alles mee kan .
Door Martine-Tom
#3016400
ChantalKrijn schreef: Vandaag is de dag!!!  :D :D :D
Over 11 uur ligt er gewoon een heerlijk klein frummeltje bij mij op schoot in de auto :smitten:
Whoot whoot whoot
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3016401
ChantalKrijn schreef: Vandaag is de dag!!!  :D :D :D
Over 11 uur ligt er gewoon een heerlijk klein frummeltje bij mij op schoot in de auto :smitten:
Jeeeeeeej  :D :D :D
Gebruikersavatar
Door joel
#3016594
wat een superlief snuitje!
Wanneer komt ze, (enne....wat een mooie naam ;-)

Edit, ik zie dat ze onderweg is, heel veel succes!!!
Door Martine-Tom
#3016785
En toen hadden ze onderweg nog file ook  :P
Maar als het goed is zijn ze nu zo ongeveer op plaats van bestemming  :)

Vind het zooooo leuk!!!  :) :) :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door