Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3018533
Dank je! Ja tot zover positief bericht. Nu maar hopen dat ze het eten blijft doen na het afbouwen van de prednison over een tijdje. Maar ze lust nog niet alles, kip van CB eet ze niet, maar kip van Barfmenu wel. Ook rund en lam doet ze moeilijk over. elke morgen begin ik maar met gekookte vis, dat lijkt ze heel lekker te vinden, daarna eet ze alles wel. Ik heb wel het idee dat ze 's morgens nog wat misselijk is. Dat kan ook van de stofwisselingsziekte komen, maar dat weten we niet. Wilde gember gaan geven, maar de neuroloog zei dat er verschil zit in Gember, ik had het bij de turk gehaald. die zou heel sterk zijn en was geen goed idee voor Whisper. Geen idee waar ik anders gember kan halen die niet sterk is?
hamada schreef: Gelukkig positief bericht  :flowers:
En we blijven natuurlijk duimen!!!
Door Eef+Stippels
#3018677
charmed schreef: Dank je! Ja tot zover positief bericht. Nu maar hopen dat ze het eten blijft doen na het afbouwen van de prednison over een tijdje. Maar ze lust nog niet alles, kip van CB eet ze niet, maar kip van Barfmenu wel. Ook rund en lam doet ze moeilijk over. elke morgen begin ik maar met gekookte vis, dat lijkt ze heel lekker te vinden, daarna eet ze alles wel. Ik heb wel het idee dat ze 's morgens nog wat misselijk is. Dat kan ook van de stofwisselingsziekte komen, maar dat weten we niet. Wilde gember gaan geven, maar de neuroloog zei dat er verschil zit in Gember, ik had het bij de turk gehaald. die zou heel sterk zijn en was geen goed idee voor Whisper. Geen idee waar ik anders gember kan halen die niet sterk is?
De natuurwinkel heeft verse gember bij de groente, en de albert heijn ook. Maar over de sterkte weet ik niets.
Je kunt eventueel ook gember in capsules gaan geven, dan ben je ook meteen van die sterke smaak af. De reformwinkel heeft dat, bijvoorbeeld van Vitotaal.
:bigarmhug:
Door charmed
#3019438
Dank je, ik zal er eens naar kijken, verse gember hoeft ze maar een mespuntje geloof ik, dan wordt dat wel heel weinig als het in capsule vorm is toch?

Op dit moment eet ze gelukkig goed. Ze eet alleen nog niet alles, kip van CB wil ze nog niet. En 's morgens geef ik haar gekookte vis, dat heeft ze dan liever, zo kan ze de rest van de dag dan KVV eten.
Eef+doggies schreef: De natuurwinkel heeft verse gember bij de groente, en de albert heijn ook. Maar over de sterkte weet ik niets.
Je kunt eventueel ook gember in capsules gaan geven, dan ben je ook meteen van die sterke smaak af. De reformwinkel heeft dat, bijvoorbeeld van Vitotaal.
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door