Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Leonie.
#3015689
Ohh wat zie ik dit laat! Maar er zijn nog een paar beschikbaar lijkt het? Ik wil heel graag een winterjas voor mijn Markiesje, even kijken welke maat hij nodig zou hebben.
Door sella
#3016017
Dank je wel, ze zijn binnen.
Ik heb ze ook al gepast bij de heren.
Zoals ik al verwachte, is de 85 perfect voor Buffel, valt ook mooi over de operatieplek heen en zijn pijnlijke staartdeel. Dus helemaal top.
75 is nog wat breed voor Shay de pubert, maar de lengte is prima valt mooi tot op de staart. De buikflap is nog zo ruim dat ik hem moest knopen :roflmao:
Dat bewijst ook heel mooi dat hij nog een halfwat is ook al denkt hij daar zelf heel anders over ::)
Door miik
#3017348
Fido schreef: Overall waterdicht: per stuk €10,-
281 blauw/oranje
252 rood/bruin/zwart
201 rood/bruin/zwart
Ik ben voor Foxy op zoek naar een overall... Foxy is een flinke chinees van 6 kilo...
Maar deze maten zeggen me echt helemaal niets.. heb je een idee ?
Of zou ik 13 nov even mogen komen passen ? Dan moet ik in alkmaar zijn...?
Gebruikersavatar
Door Leonie.
#3018096
Vond hem net op de deurmat. Hij is misschien ietwat klein (komt niet helemaal tot aan de staart zeg maar), maar hij staat geweldig en ik ben er echt ontzettend blij mee!

Edit: Hij paste trouwens door de brievenbus, dus had denk ik ook als brievenbuspost verstuurd kunnen worden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door