Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3014509
Ze staan al bij elkaar!  :D

Natuurlijk net geen telefoon mee om foto's te maken, maar ze hebben heul hard gerend samen  ;D
Ik had een "vers" stuk weiland afgezet, zodat ze afgeleid zouden zijn door lekker lang gras, en dat hielp. Elke keer gingen ze achter elkaar aan een rondje rennen, en dan gauw weer eten. Het blijven Shetlanders  :biggrin2:
Er is flink gesnuffeld, maar niet gebeten / geschopt of wat dan ook. Zal vast nog wel wat gekibbel komen, maar voor nu ben ik heel tevreden.

Ze zien er erg blij uit samen  :)
(Jajaaaa, ik maak zsm nog foto's  :P)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3014549
Oh wat leuk Kim! Eindelijk weer een tweetal! Heel veel geluk, gezondheid en gezelligheid met deze dame gewenst! Dat ze bij jullie maar lekker op haar plekje is en tot zichzelf gaat komen!
Door sella
#3014566
Wat leuk. Veel geluk voor de dames saam. En dat ze maar lekker bij mag komen en haar issues snel tot het verleden horen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3014571
Ze is echt zó leuk. Net nog even hooi gedeponeerd in de wei, en ze loopt de hele tijd achter me aan.
Ik leg hooi neer, voel iets in mijn rug dus ik draai mijn hoofd om en kijk recht in d'r neus  ;D
Ze is wel ondeugend, zoals dat hoort bij een pony van 1,5. Heerlijk zo'n draakje in de wei.

Ze blijven vannacht ook lekker samen buiten, ik verwacht geen gekke dingen. Komende week maar eens testen hoe ze reageert met wandelen, borstelen etc. Niet allemaal tegelijk uiteraard  ;)
Ons andere knollie fleurt helemaal op, en daar doen we het allemaal voor!

Dank voor de leuke reacties iedereen!  :)
Door Mowgli
#3014662
O wat fijn zeg dat knollie 1 niet meer alleen hoeft te zijn en ook vooral dat  de eerste gezamelijke weidegang zo goed is gegaan :) Enneh... Dat je je camera bent vergeten, die smoes kun je maar 1 keer gebruiken hoor  ::)  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door