Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#3013552
lauraV schreef: gezocht : 2e handse hurrta regenjas zwart maat 36

https://www.google.nl/search?q=hurtta+h ... B770%3B437
Door de verhuizing naar onze nieuwe kliniek is het dierenspeciaalzaak gedeelte met 90% kleiner geworden. Dat heeft ingehouden uitverkoop en vorige maand een kassabonnen loterij en heb ik bijna alles weggegeven aan onze trouwe klanten.
Ik weet dat ik nog twee dozen met restanten heb. Ik wil wel even kijken of daar nog een Hurtta regenjas maatje 36 tussen zit. Als dat zo is dan mag je die voor een prikkie kopen.

Ik hoop dat ik het red om morgen naar de opslagplek te kunnen komen om te kijken. Anders duurt het even een paar dagen langer.
Door sella
#3013553
Mocht je nog een grote regenjas tegenkomen houdt ik me ook aanbevolen Edith!
Door Pluis
#3013731
Een maat 45/50cm regen en/of winterjas zou ik ook erg geïnteresseerd in zijn.
Had ik toen geweten dat jullie uitverkoop hadden, had ik even langsgereden.  :biggrin2:
Door Fido
#3013837
lauraV schreef: gezocht : 2e handse hurrta regenjas zwart maat 36

https://www.google.nl/search?q=hurtta+h ... B770%3B437
Ja ik heb even heel snel kunnen kijken en zag in ieder geval 2x regenjas maat 36. Kleur zag ik niet goed.
Ik heb het nu heel druk. Ik heb nog een hele doos vol jasjes maar wil eerst toestemming vragen of ik een lijst mag plaatsen om het aan te bieden. Immers zijn er regels voor verkoop en die wil ik wel respecteren  ;)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3013916
Fido schreef: Door de verhuizing naar onze nieuwe kliniek is het dierenspeciaalzaak gedeelte met 90% kleiner geworden. Dat heeft ingehouden uitverkoop en vorige maand een kassabonnen loterij en heb ik bijna alles weggegeven aan onze trouwe klanten.
Ik weet dat ik nog twee dozen met restanten heb. Ik wil wel even kijken of daar nog een Hurtta regenjas maatje 36 tussen zit. Als dat zo is dan mag je die voor een prikkie kopen.

Ik hoop dat ik het red om morgen naar de opslagplek te kunnen komen om te kijken. Anders duurt het even een paar dagen langer.
graag :)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3013920
Fido schreef: Ja ik heb even heel snel kunnen kijken en zag in ieder geval 2x regenjas maat 36. Kleur zag ik niet goed.
Ik heb het nu heel druk. Ik heb nog een hele doos vol jasjes maar wil eerst toestemming vragen of ik een lijst mag plaatsen om het aan te bieden. Immers zijn er regels voor verkoop en die wil ik wel respecteren  ;)
wacht geduldig af ;)
zwart of petrol ( zo een groenige ) in ieder geval ....
Gebruikersavatar
Door MarjaV
#3014253
Sorry, mocht niet commercieel.
Kan het bericht niet verwijderen, dan maar zo.

Ik heb wel een adres, doe maar een pb-tje
Door Fido
#3014337
lauraV schreef: wacht geduldig af ;)
zwart of petrol ( zo een groenige ) in ieder geval ....
Ik heb toestemming gekregen om een lijst te plaatsen met Hurtta jasjes die ik nog heb. Ik ga nu naar bed maar morgen zal ik de lijst overtypen en op bp neerzetten.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3014641
als dit de zelfde regenjas is (alleen in een andere kleur) , dan heb je me heeel blij gemaakt  :-*
ben al een tijdje op zoek ...

welke kleur was de 2e  maat 36 ?

edit : jammer zie dat de 2e al verkocht is
Laatst gewijzigd door lauraV op zo 02 nov 2014, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3014694
me so happy  :)
een regen en winterjas besteld bij Fido
iedereen heeel erg bedankt voor t mee googlen en denken  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door