Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3012811
Bosliefje schreef: Ik heb een deel ingevuld en heb toen afgehaakt, omdat ik het doel van de vragen niet begrijp.
Wat is er belangrijk aan de hoeveelheid groenafval die ik dagelijks weggooi bij een onderzoek naar honden en hun voeding?
+1
#3012996
Annemarie Rijnveld schreef: Verstuurd...ik kan het niet laten, sorry (ben moeder) ''akkoort'' moet zijn ''akkoord/accoord''
Hij studeert dan ook "industrieel ontwerpen" en geen Nederlands  :biggrin2:


Ik heb 'm overigens wel ingevuld uit nieuwsgierigheid, maar niet verzonden. Zag eigenlijk geen enkel verband tussen de vragen en mijn eisen/wensen wat betreft hondenvoer.
Verder ben ik wat moe van dit soort schoolenquetes waarbij iedereen de helpende hand moet bieden en de aanbieder na het binnenhalen van de gewenst info weer met de noorderzon vertrekt. En dat anonieme geloof ik ook wel, alles wat ik verzend is te achterhalen, dus dit ook.
En vind ik 'm ook niet in deze categorie thuishoren en verplaats 'm dan ook naar de bar.
#3013025
Er staat toch ook duidelijk bij dat het een onderzoek is om de doelgroep in beeld te brengen. Dit is nog niet het echte onderzoek. Ik snapte het ook niet hoor, wat het uitmaakt wat en hoeveel ik aan etenswaren wegmik. Maar daarna kwamen de logische vragen.
#3013040
Kaela schreef: Er staat toch ook duidelijk bij dat het een onderzoek is om de doelgroep in beeld te brengen. Dit is nog niet het echte onderzoek. Ik snapte het ook niet hoor, wat het uitmaakt wat en hoeveel ik aan etenswaren wegmik. Maar daarna kwamen de logische vragen.
De logische vragen...hoeveel honden heb je, en hoeveel eten ze.  :-\

Maar gefeliciteerd, jij valt (net als ik) ook niet binnen de doelgroep:  http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=292287
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door