Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3013199
Als je zo'n hekel hebt aan verven, waarom laat je de deurtjes en ladefrontjes dan niet professioneel spuiten, die hebben het meeste te lijden en zijn het meeste in zicht.
Dan kan je de rest zelf met een rollertje doen.
Familie van ons hebben dat ook zo laten doen met hun tweedehandskeuken en het ziet er als nieuw uit  :biggrin2:
#3013228
Mowgli schreef: PLaats je ook nog foto's van jullie "nieuwe" fornuis? Ik ben best wel nieuwsgierig.
En die keuken in het museum, zo mooi! Ik ben zoooo benieuwd naar het eindresultaat. Ik stel een kitchen-warming-party bij L en L voor zodra de keuken klaar is  :biggrin2:
Eén voor één naar binnen, even rondkijken, muffin meepakken uit de nieuwe oven en opzouten maar weer  :biggrin2:
Door Borke
#3013236
Angelique schreef: Eén voor één naar binnen, even rondkijken, muffin meepakken uit de nieuwe oven en opzouten maar weer  :biggrin2:
Nog wel een tarief bepalen voor het keuken design museum  :biggrin2:
Door inni
#3013294
Lizzy schreef: Whahahaha ;D ;D

Nou inderdaad hoor Angelique, totaal genezen! Neejjj, hier gaat je reinste Botlek verf op. De beste die we kunnen krijgen. Want wij haten schilderen dus dit willen we niet te vaak doen :biggrin2:
Ik heb mijn louvredeurtjes van de bergkasten laten spuiten met witte autolak......inmiddels dik 25 jaar in gebruik, dagelijks door min 6 personen die er ook hun kast met peroonlijke spullen hebben en 't enige waar je sleet aan ziet is de plint maar daar is dan ook speelgoed van 4 kinderen tegenaan gebotst.
Door Lizzy
#3013307
MarijeEnBoomer schreef: Ik ken een goeie schilder  :biggrin2:
Ja, dat weet ik, die is zeker goed :biggrin2:

Maar nee, we doen het zelf. Het is een low budget project en dat blijft het. Trouwens, uit elkaar halen, schoonmaken (bleh!!), ontvetten, schuren, plamuren, schuren, verven, schuren, verven, in elkaar zetten: ook niet leuk :biggrin2:
#3013336
Lizzy schreef: Ja, dat weet ik, die is zeker goed :biggrin2:

Maar nee, we doen het zelf. Het is een low budget project en dat blijft het. Trouwens, uit elkaar halen, schoonmaken (bleh!!), ontvetten, schuren, plamuren, schuren, verven, schuren, verven, in elkaar zetten: ook niet leuk :biggrin2:
Nee idd, en je kop vol met verflucht is ook niet leuk, maar ooit komt het leuke, als het af is :biggrin2:
Door Lizzy
#3015454
monster schreef: Ik zag vandaag een prachtige foto van de piet zwart keuken in libelle nr. 37. We hebben een leesportefeuille die erg achterloopt.
Een nieuwe of een oude Piet Zwart?

(goed dat je het zegt, dank je!).
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3015623
Net besloten om onze eiken keukendeurtjes ook te laten spuiten na diverse (mislukte) pogingen ze zelf weer fatsoenlijk te beitsen. Waarschuwing: neem nooit eikenhouten deurtjes af met Dasty..... onze hele keuken is verknald. :'( :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door