Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3012130
Mini's 3-tal schreef: Morgenochtend om 07:40 melden in het zkh voor verwijdering van wederom een niersteen. Het kreng heeft zich al zonder klachten laten zakken tot aan m'n blaas, maar het laatste stukje verdomt ie.

Maar morgen dus Starwars met laserzwaarden in de onderbuik en dan zullen we zien wie er wint. Maar mensenkinderen; 07:40 melden...
Heel veel sterkte gewenst, voor morgen. Hoop dat je er dan voor een hele tijd vanaf bent!  :bigarmhug:
Door TMG1961
#3012132
Mini's 3-tal schreef: Morgenochtend om 07:40 melden in het zkh voor verwijdering van wederom een niersteen. Het kreng heeft zich al zonder klachten laten zakken tot aan m'n blaas, maar het laatste stukje verdomt ie.

Maar morgen dus Starwars met laserzwaarden in de onderbuik en dan zullen we zien wie er wint. Maar mensenkinderen; 07:40 melden...
Heel veel sterkte morgenvroeg en dat de steen heel snel weg is
Door sella
#3012154
Heel veel sterkte Michiel, dat het kreng maar snel tot de verleden tijd behoort.
Ze mogen nu wel eens goed uitzoeken waar dat door komt.
Is niet fijn niet en ook nog onzedelijke tijden en nuchter >:(
#3012178
Riek schreef: 7.40u is zo erg niet. Maar dat ze met een naald in je lijf steken  :-X :-X :-X
Sterkte morgen. Denk maar een beetje StarTrekkerig.
Was het maar een naald ::) En 7:40 is best erg als je normaal niet voor 9:00 opstaat :biggrin2:
#3012190
koekje schreef: Moet je dan door een zeefje piesen? Vergruizen ze de steen met een hamer? Heb je struviet, of is het calciumoxalaat?
[me=koekje]vindt het best interessant[/me]
Nee
Nee
Geen idee

Ze gaan m lokaal vergruizen met laser ::)
Door eelke
#3012192
Volgens mij gaan ze met een ding in zijn ding en dan lazeren ze de steen kapot. Bzzzzzttt  8)

Misschien is barfen wel een goed idee dan Mini. Je naam is nu trouwens wel in je voordeel denk ik  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3012195
Mini's 3-tal schreef: Was het maar een naald ::) En 7:40 is best erg als je normaal niet voor 9:00 opstaat :biggrin2:
Wederlief wenst je sterkte , nummer 16 is bij hem onderweg dus hij kan al biljarten, nog even en jullie kunnen samen dammen ;)

Ook van mij sterkte, we denken aan jullie  :-*
#3012197
eelke schreef: Volgens mij gaan ze met een ding in zijn ding en dan lazeren ze de steen kapot. Bzzzzzttt  8)

Misschien is barfen wel een goed idee dan Mini. Je naam is nu trouwens wel in je voordeel denk ik  :biggrin2:
Ik denk dat het niet uitmaakt :biggrin2: Gelukkig krijg ik een roesje en maak ik er weinig van mee. Wake me up when you are done :biggrin2:
Door eelke
#3012199
Mini's 3-tal schreef:
Ik denk dat het niet uitmaakt :biggrin2: Gelukkig krijg ik een roesje en maak ik er weinig van mee. Wake me up when you are done :biggrin2:
Jaa sommige dingen kun je inderdaad beter maar gewoon niet weten!



Oke, iets anders dan over lichaamsdelen. Kwam vorige week op het nieuws dat de vriezer bij de afdeling autopsie vol was, en ze toen autopsie materiaal (longen en hart) hadden gevonden in de lunch-koelkast. Dat vond ik heel heel erg vies. Mijn vriend vroeg mij gewoon even in onze eigen koelkast te kijken. Oh ja. Maar toch  ::)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3012218
Sterkte Michiel!!! En als we elkaar weer eens zien maak ik als "troost" PPP's voor je!  :-*

Geluisterd hoe Eddie met Nynke aan het kletsen was en toen mocht ik ook nog eventjes, maar aangezien E & N alles al besproken hadden viel er niet veel meer te zeggen.

Nu ga ik J&J nog even uitlaten, ronde van hooguit 500 meter doen we tegenwoordig rustig 20 minuten over.  ::) Dat mis ik het meest nu Joep met wieltjes loopt..., doorlopen!

A.s. zaterdag begint hij met zwemmen in Markvelde. Bespiering is namelijk behoorlijk terug en hij loopt 250 meter (als een zatlap) waarbij hij hooguit 3x op zijn kont gaat. Het is nu zaak om zijn rugspieren sterker te krijgen (voor balans en coördinatie) en dat kan dus met zwemmen hebben ze me verteld. Ik ben benieuwd hoe het gaat, Joep HAAT zwemmen.... :-[ :-X Maar goed, hij heeft weinig keus in deze. Mocht het echt niet gaan, dan houdt het op uiteraard. Maar het is wel de moeite van het proberen waard.
#3012237
Blegh Zoë net weggebracht. Was een moeilijk afscheid. Ik kan niet wachten tot het vrijdag is en ze weer terug thuis komt. Buurtjes op het hart gedrukt om haar aan de riem te houden en alleen op het strand los te laten. Ik hoop dat ze super veel lol gaat hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door