Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3019748
TMG1961 schreef: pfff, noppie loopt al sinds vanochtend 7 uur te miauwen, is aan een stuk al bijna 5 uur bezig.
Heb er langzaam aan genoeg van, is echt niet leuk meer zijn gedrag. Ik ga dadelijk ondanks dat het regent weg, hoef nergens heen maar ik kan er niet meer tegen, word gek van z'n geschreeuw.
Dat is verstandig denk ik, Theo. Dan loop je je niet alleen maar op te vreten.
Door TMG1961
#3019761
[quote="Mini's 3-tal"]
Dat is verstandig denk ik, Theo. Dan loop je je niet alleen maar op te vreten.
[/quote]

Ben uurtje weggeweest en toen ik terugkwam heeft ie nog half uurtje lopen zeuren en nu is ie op de bank in slaap gevallen...heerlijk die rust :)
Door eelke
#3019770
Ik had even kortsluiting in mijn hoofd denk ik. Stond onder de douche, en zag ineens mijn telefoon op het randje liggen  ??? had ik mijn telefoon meegepakt ipv het nagelschaartje  :-X

Hij doet t nog wel maar net tijdens het bellen klonk het heel zachtjes.
#3019794
[quote="eelke"]
Neeeuuhhh.....tuuuuuulijk niet!
[/quote]

::) ::) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Vandaag te horen gekregen dat mijn revalidatie volgende week al gaat starten. :o
Ik denk er nog maar even niet over na, als in; god zegen de greep. :-X
Door sella
#3019930
Te horen gekregen dat al mijn lange botten slijtage vertonen.
Dus weer de molen in om dat uit te zoeken, het is geen osteoporose, maar wat het wel is dat weten ze nog niet.
Zo geen zin in :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3019931
[quote="Maxi's 3-tal"]
Vandaag te horen gekregen dat mijn revalidatie volgende week al gaat starten. :o
Ik denk er nog maar even niet over na, als in; god zegen de greep. :-X
[/quote]
:-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3020036
Vandaag een betere dag gehad op het werk. Minder werk, meer vrolijkheid en normale tijd naar huis. Fijn!

Vanavond is er iemand geweest om ons te leren Oscar te masseren. Aan de hand van plaatjes veel uitgelegd en ook nog een en ander voor kunnen doen bij Oscar. Hij liet heel veel toe en bij sommige dingen trok ie een hele guitige kop  :biggrin2:, hij vond het wel lekker. Grappige is dat ik bij massage aan zijn rug dacht, terwijl we juist veel aan de voorkant kunnen doen ivm compensatie.

Nu lekker mijn bedje in, even tot rust komen met een boekje en dan een tukje doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door