Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jillaroo**
#3010477
Ik heb Bogs laarzen, geen koude voeten en lopen prima. Al moet ik wel zeggen dan ik liever mijn timberlands bergschoenen aan doe met lange tochten
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3010479
Els&Flow schreef: Ik heb een heel scala aan laarzen ondertussen. ::) Voor s winters gebruik ik graag mn Seelands, warm tot -20. En voor de hele koude sneeuwdagen heb ik deze: http://www.ruitersportsissi.nl/internet ... ifuqf5fsm5
Verder een paar goede winterschoenen van dogwalker met warme Wollen!! sokken erin en geheid geen koude voeten meer.
Wat is de pasvorm? Zou je met smalle voeten (en wollen sokken) er ook lekker mee kunnen wandelen?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3010482
Els&Flow schreef: Ik heb een heel scala aan laarzen ondertussen. ::) Voor s winters gebruik ik graag mn Seelands, warm tot -20. En voor de hele koude sneeuwdagen heb ik deze: http://www.ruitersportsissi.nl/internet ... ifuqf5fsm5
Verder een paar goede winterschoenen van dogwalker met warme Wollen!! sokken erin en geheid geen koude voeten meer.
Ach jee heb ik altijd weer bij die site, laarzen  :dribble: :dribble: :dribble:
;D

Alleen jammer dat er zo goed als nergens schachthoogtes bijstaan, omdat ik klein ben kan het zijn dat de hoge laars de knieholte haalt en da's niet fijn zeg maar . Dus dan durf ik nooit online te bestellen. Niet dat ik nu al nieuwe laarzen mag  ::) Maar voor de toekomst  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3010488
beginnertje schreef: Wat is de pasvorm? Zou je met smalle voeten (en wollen sokken) er ook lekker mee kunnen wandelen?
Ik heb ook een smalle voet, maar met wollen sokken gaat het uitstekend.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3010490
Els&Flow schreef: Ik heb ook een smalle voet, maar met wollen sokken gaat het uitstekend.
Mooi, die gaan dan op de boodschappenlijst voor december.  :D
Gebruikersavatar
Door S
#3010495
**Jillaroo** schreef: Ik heb Bogs laarzen
Me too, zitten heerlijk, lekker warm en makkelijk te onderhouden! Alleen heb ik er nog geen echt hele lange tochten met gedaan dus daarover kan ik (nog) niks zeggen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3010499
Ik heb deze
http://www.planetshoes.com/item/muck-bo ... tall/36861

Op zich prima schoenen, kan niets over de leefduur zeggen want ik heb ze nog maar anderhalf/twee maanden. Wel heeft het me wat blaren gekost. Ik was even vergeten dat ik NOOIT laarzen droeg ivm zeer dikke kuiten van de hockey..  :-\
Qua voetvorm zitten ze prima, moet alleen wel echt een pleister op m'n hiel plakken voor een drukpunt, anders heb ik een blaar.. Ligt aan mij, niet aan de schoen, maar wel jammer..
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3010626
Pauline schreef: Ik draag gewoon ordinaire groene rubberlaarzen met steunzolen erin en ik loop er rustig 20 km op. Koude voeten..., wat is dat?
Op gewone ondergrond wellicht geen probleem.. heb "vroegah" heel wat kms gemaakt op mn groene dunlopjes. Maar wij banjerden door de sloten, drek, lagen sneeuw e.d. en gut wat werden je tenen daar koud en pijnlijk van  :-X

Verder, crisis wat zijn die dingen allemaal duur zeg  :o Ik heb helaas een behoorlijk beperkt budget (verplicht van mezelf  :biggrin2:) dus dan valt er veel af.
Ik moet geloof ik maar eens de hort op om te passen bij outdoor en ruiterwinkels of zo.
Gebruikersavatar
Door pike
#3010689
Ik heb ook altijd op gewone groene dunlops gelopen, maar alleen als het echt extreem nat was, want ik liep me er doodmoe in. Als het vroor en er sneeuw en ijs lag dan bevroren mijn tenen er in dus had ik er niets aan. Een jaar geleden heb ik nieuwe laarzen gekocht . Ik ging voor Muckboots, maar die zaten tot mijn grote spijt voor geen meter, en het werd een stel van Le Chameau. "Vriesvast" tot -15 was het geloof ik. Daar kan ik probleemloos een flinke wandeling op maken, ze bevallen heel goed.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3010801
Hylos schreef: Op gewone ondergrond wellicht geen probleem.. heb "vroegah" heel wat kms gemaakt op mn groene dunlopjes. Maar wij banjerden door de sloten, drek, lagen sneeuw e.d. en gut wat werden je tenen daar koud en pijnlijk van  :-X

Verder, crisis wat zijn die dingen allemaal duur zeg  :o Ik heb helaas een behoorlijk beperkt budget (verplicht van mezelf  :biggrin2:) dus dan valt er veel af.
Ik moet geloof ik maar eens de hort op om te passen bij outdoor en ruiterwinkels of zo.
Dat is hier beslist niet anders, maar ik heb (zolang ik loop!!!!) geen last van koude voeten. Stilstaan is uit den boze, dus dat zal deze winter anders zijn nu Joep geen megatempo heeft.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3010808
Hylos schreef: Op gewone ondergrond wellicht geen probleem.. heb "vroegah" heel wat kms gemaakt op mn groene dunlopjes. Maar wij banjerden door de sloten, drek, lagen sneeuw e.d. en gut wat werden je tenen daar koud en pijnlijk van  :-X

Verder, crisis wat zijn die dingen allemaal duur zeg  :o Ik heb helaas een behoorlijk beperkt budget (verplicht van mezelf  :biggrin2:) dus dan valt er veel af.
Ik moet geloof ik maar eens de hort op om te passen bij outdoor en ruiterwinkels of zo.
Ik vind ze ook erg duur hoor, die laarzen. Die Iso parcours lopen wel heel erg lekker. En ik heb altijd koude voeten dus voor mij ideaal. Loop er 's zomers zelfs ook wel op, als het heel hard regent.

Even een reken*jezelfrijk*sommetje: €170 gedeeld door 10 jaar is €17 per jaar, dat is nog geen €1,5 euro per maand. Best goedkoop.  :biggrin2:

Maar serieus, ik heb niet voor niks zo lang gewacht met het kopen van nieuwe. Het is toch geen bedrag wat ik even snel voor mezelf en een paar laarzen uitgeef.
Door judith1967
#3010888
Ik heb van die thermolaarzen(paardenwinkel) met van dat klittenband erop
kostten 2 jaar geleden iets van 30  euro en loop er nu nog op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door