Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3010111
Ik heb. Weer een nieuwe kortingscode voor Hello Fresh van 20,-  Er is een topic waarin een aantal reactie zijn van gebruikers maar kan hem zo niet terug vinden  ???

Maare wie interesse heeft stuur maar een pb dan krijg je de code  :)


Iemand interesse in een Hello Fresh kortingsbon van 20,-? 

Ik heb hem gekregen bij een andere bestelling maar ga er niets mee doen  :)

Meer informatie op www.hellofresh.nl
Laatst gewijzigd door El_Kato op wo 04 mar 2015, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3010297
Ohw, 2 boxen? En dan maken de dagen en personen niet uit? Dan heb ik denk ik geen interesse, wilde het graag eens een keer proberen en 20,- is dan wel een flinke korting.
Door El_Kato
#3010409
Heb net een test gedaan en volgens mij maakt het niet uit. Ik PB je anders de code van het kaartje dan kan je zelf kijken of het interessant is  :)

De fruitbox lukte niet met korting maar een veggiebox voor 4 personen voor 3 dagen eten lukte wel met korting.
Door El_Kato
#3010493
Eelke heeft getest en je moet lid worden van de site en minimaal 2 boxen afnemen. Zij ziet er vanaf dus mocht iemand nog interesse hebben hoor ik het graag. Na het weekend gaat het kaartje de vuilnisbak in  :)
#3081772
Ik heb ook een code van € 20,- korting. Bij interesse graag een pb.

Ik heb zelf nu mijn 2e box en ben tot nu toe erg tevreden.
Producten zijn van goede kwaliteit en de recepten zijn lekker.
De hoeveelheden zijn voor ons ruim voldoende. We eten met 2 volwassenen en een peuter van de 2 persoons box. Er blijft meestal nog een kleine portie over, voor de lunch ofzo.

Ook een week overslaan was geen probleem, gewoon op de site aangeven en het is geregeld.
#3081783
Wij hebben ook nog een kortingskaart van 20 euro.
Wij hebben het 4 weken gedaan en nee wij waren niet tevreden, levertijden klopten van geen kant en daardoor werd het iedere keer bij de buren afgeleverd omdat ze 2 uur vroeger kwamen dan afgesproken.
De ingrediënten waren niet altijd vers, waardoor ik dus drumsticks heb kunnen weggooien en alsnog moest kopen, sommige ingrediënten zaten er niet in.
En als je dat dan meldt krijg je enkelt te horen jammer dat er 3 keer te vroeg is geleverd, verder totaal geen reactie of wat dan ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door