Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3010685
Anne in Duitsland schreef: Hadden we dat? :o Of bedoel je die piemeldroogdemonstratie?
Ja die, met zeer beeldend uitgelegd hoe je ze eerst moet besnijden  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3010696
Kaio schreef: :o ik moest even bijlezen hoe het in 4 pagina's van tv-meubel naar besnijdenis kan gaan ;D
:biggrin2:
Barfplaats staat voor niks he  ;D

Zou je dat meubel met een stoomreiniger schoon kunnen maken en zo ja welke zou het beste zijn?  8)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3010725
Martine-Tom schreef: :biggrin2:
Barfplaats staat voor niks he  ;D

Zou je dat meubel met een stoomreiniger schoon kunnen maken en zo ja welke zou het beste zijn?  8)
Of met de waterblazer?  :biggrin2:

Leuk topic dit  :P
#3010806
;D ;D ;D

Martine-Tom schreef: :biggrin2:
Barfplaats staat voor niks he  ;D

Zou je dat meubel met een stoomreiniger schoon kunnen maken en zo ja welke zou het beste zijn?  8)
Oh ja, ik heb nog geen stoomreiniger.  :biggrin2:  Als het meubel hier staat zal ik even een topic openen.  8)


Ik kan 'em natuurlijk ook overschilderen met krijtverf.  :g:  Welke is dan het beste om te gebruiken?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3010811
-Annemarie- schreef: ;D ;D ;D


Oh ja, ik heb nog geen stoomreiniger.  :biggrin2:  Als het meubel hier staat zal ik even een topic openen.  8)


Ik kan 'em natuurlijk ook overschilderen met krijtverf.  :g:  Welke is dan het beste om te gebruiken?  :biggrin2:
Annie sloan  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door