Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3008422
Ik kijk ook elke aflevering, vind het soms nog spannender dan een detective! Als taartvormen worden omgedraaid en de helft er nog in blijft kleven of een taart met meerdere lagen langzaam wegglijdt of als het nog niet gaar is. En ik krijg er erg veel zin van om zelf te gaan bakken. Martine Bijl is ook leuk en de jurering is ook erg vermakelijk, die gespannen gezichten van de kandidaten als er van hun baksel wordt geproefd. Je kan je straks lekker uitleven als je fornuis met oven aangesloten is!
#3008441
Ik kijk ook vrijwel nooit TV maar heel holland bakt vind ik zo leuk :biggrin2:. Martine Bijl is gewoon echt geniaal :biggrin2:

Maar de kandidaten vind ik ook leuk. Jammer dat de heftruckchauffeur naar huis is, die vond ik ook wel grappig.
#3008583
Ik heb alleen de afleveringen gezien waarin onze huisarts mee deed.  :biggrin2:
En wel op uitzending gemist, ergens op een tijdstip wat mij goed uit kwam. Had het nooit eerder gezien, vond het wel grappig, maar niet zó dat ik nu vaker ga kijken.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door