Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3153730
Angelique schreef: In navolging van zwarte piet, moet nu martine van de buis  ::)



(die gozer is echt bij de geboorte in een emmer pis terecht gekomen  ::))
Kelere :-X. Wat een verschrikkelijk zeikerd zeg :-X. Weet je wat ik niet snap? Dat ie dan weer bij zo'n Pauw podium krijgt voor z'n gezeik.
#3153731
Angelique schreef: In navolging van zwarte piet, moet nu martine van de buis  ::)



(die gozer is echt bij de geboorte in een emmer pis terecht gekomen  ::))
Jezus, hoe ver kun je gaan? Ik zeg aandachtsgeile medelander die het gewoon opnieuw probeert na het succes van zijn zwarte pieten discussie.
#3153744
Angelique schreef: Omdat Pauw in dezelfde emmer zeik is gevallen waarschijnlijk  ::) :biggrin2:
:biggrin2:

Ik snap dat wel maar als iedereen zo'n vent nou gewoon slap liet ouwehoeren en er niet op in ging, zou ie misschien eens een keer zijn tetter houden met z'n gezwam. Nu zit ie toch weer met zijn bakkes op TV.
#3153748
Lizzy schreef: :biggrin2:

Ik snap dat wel maar als iedereen zo'n vent nou gewoon slap liet ouwehoeren en er niet op in ging, zou ie misschien eens een keer zijn tetter houden met z'n gezwam. Nu zit ie toch weer met zijn bakkes op TV.
Goed, maar een paar van dit soort uitspraken en geen mens die je nog serieus neemt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door