Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3157104
Nationale brood-dag vandaag en zo te zien komt paté en croute ook voorbij... (dus dames met een vleesmolen ff oplette).

Laatste dag voor Jaap denk ik....

Edit: Hij wist het dus was al thuis gebleven...  :P :P
Laatst gewijzigd door BusKay op zo 27 sep 2015, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
#3164774
Ik mag toch aannemen dat jullie de finale gisteren gezien hebben?!?!?! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Volgens mij een terechte winnaar! Die taart (spectakelstuk) lijkt me echt heerlijk :dribble:

Ik hoop dat Martine volgend jaar weer een nieuw seizoen kan presenteren :-\
#3164785
Ja, gekeken en idd een terechte winnaar. Wel een nek aan nek met Martina, maar denk ook dat Serena net iets meer had.

Het is idd te hopen dat Martine er volgende keer weer bij kan zijn, maar ik vind de berichten die er soms over verschijnen niet echt hoopvol in de zin dat je kan verwachten dat ze op korte termijn weer ver genoeg hersteld is om zo'n programma te maken.
#3164859
Lizzy schreef: Ik mag toch aannemen dat jullie de finale gisteren gezien hebben?!?!?! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Volgens mij een terechte winnaar! Die taart (spectakelstuk) lijkt me echt heerlijk :dribble:

Ik hoop dat Martine volgend jaar weer een nieuw seizoen kan presenteren :-\
Tuurlijk heb ik gekeken!! Raar dat Martine de voice-over niet heeft kunnen doen en ik Janny haar stem hoorde.

Maar een terechte winnares. Hoewel ik Martina ook goed vond.
Door BusKay
#3164880
Lizzy schreef: Ik ben er dus ook bang voor, dat het volgend jaar zonder Martine is... En heel eerlijk? Vind ik haar het programma nogal dragen.....
In een jaar kan veel veranderen.. hoop ik... niet alleen voor de show maar ook Martine zelf..

Vond het niveau niet al te hoog dit jaar... inderdaad wel een terechte winnaar.
#3165328
Mandarijn schreef: Tuurlijk heb ik gekeken!! Raar dat Martine de voice-over niet heeft kunnen doen en ik Janny haar stem hoorde.

Maar een terechte winnares. Hoewel ik Martina ook goed vond.
Huh? Dat is toch niet raar? Die vrouw heeft toch een herseninfarct gehad?
#3165343
Fioon schreef: Huh? Dat is toch niet raar? Die vrouw heeft toch een herseninfarct gehad?
Raar om zo ineens een andere stem te horen, dan de vertrouwde stem van Martine, denk ik dat er bedoeld wordt. Oftewel dat ze gemist wordt, zeg maar.
#3165354
eelke schreef: Raar om zo ineens een andere stem te horen, dan de vertrouwde stem van Martine, denk ik dat er bedoeld wordt. Oftewel dat ze gemist wordt, zeg maar.
ja dat bedoel ik Eelke. Alle afleveringen hoor je Martine's stem als voice-over, om opeens in de laatste aflevering een andere stem te horen. Was zo gewend aan de stem. Miste hem echt. Voelde echt als een gemis, zat ook echt in het programma.
#3165481
Mandarijn schreef: ja dat bedoel ik Eelke. Alle afleveringen hoor je Martine's stem als voice-over, om opeens in de laatste aflevering een andere stem te horen. Was zo gewend aan de stem. Miste hem echt. Voelde echt als een gemis, zat ook echt in het programma.
Oeps dan heb ik het verkeerd opgevat, sorry. Je gevoel snap ik wel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door