Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3314935
Lizzy schreef:Ik heb al weer twee afleveringen genoten! Heerlijk programma! Deze zomer ook naar de Engelse afleveringen gekeken. Ook zo heeeerlijk!
Die heb ik ook zitten kijken! Ligt t nou aan mij of ligt t niveau in Engeland echt stukken hoger?
Door Elvira
#3314941
pluk schreef:Die heb ik ook zitten kijken! Ligt t nou aan mij of ligt t niveau in Engeland echt stukken hoger?
Ik heb pas een paar Nederlandse afleveringen gezien, maar keek wel altijd naar de BBC en ik vond het niveau daar ook wel hoger. Daar zaten kunstwerkjes tussen en ik had het idee dat de opdrachten ook moeilijker waren
#3314949
Heel Holland Bakt kijk ik niet echt, vriend vind het stom, maar bij Masterchef Australie valt me wel op hoe hoog het niveau is. Dat noem ik geen hobbykoks meer menig restaurant hier in de stad heeft geen chefkok met zo'n niveau ::)

Ik kijk er nog wel af en toe naar maar eigenlijk vind ik het daarom niet zo leuk meer. Lijkt bijna of je op zijn minst een koksopleiding gevolgt moet hebben om mee te kunnen doen :(

Ik kijk wel altijd naar My Kitchen Rules dat zijn nog wel echt hobbykoks die je ziet groeien tijdens het programma :)
#3314954
El_Kato schreef:Heel Holland Bakt kijk ik niet echt, vriend vind het stom, maar bij Masterchef Australie valt me wel op hoe hoog het niveau is. Dat noem ik geen hobbykoks meer menig restaurant hier in de stad heeft geen chefkok met zo'n niveau ::)

Ik kijk er nog wel af en toe naar maar eigenlijk vind ik het daarom niet zo leuk meer. Lijkt bijna of je op zijn minst een koksopleiding gevolgt moet hebben om mee te kunnen doen :(

Ik kijk wel altijd naar My Kitchen Rules dat zijn nog wel echt hobbykoks die je ziet groeien tijdens het programma :)
Hier hetzelfde mbt Masterchef Australië en MKR ;D
Vriendlief kijkt allebei maar ik kijk maar met een half oog mee met MA en MKR vind ik dan weer leuker door het gewonere niveau.
Al dat culinaire geneuzel bij Masterchef ::) Ik vind het wel knap hoor, maar het hoeft voor mij niet op m'n bord/op tv.
#3314986
- pien - schreef:Hier hetzelfde mbt Masterchef Australië en MKR ;D
Vriendlief kijkt allebei maar ik kijk maar met een half oog mee met MA en MKR vind ik dan weer leuker door het gewonere niveau.
Al dat culinaire geneuzel bij Masterchef ::) Ik vind het wel knap hoor, maar het hoeft voor mij niet op m'n bord/op tv.
Ik vind het waanzinnig wat de mensen bij MA kunnen maken maar ik kijk vooral voor de vriendelijkheid, vrolijkheid en opbouwende kritiek van de juryleden.
Wat een gezellige groep is dat zeg. Als ik dat dan af zet tegen de NL versie met een Robert Kranenborg.... pfff daar zit toch geen sju in.
MKR vind ik ook leuk, alleen de jury systematiek niet zo. Daar kan je door tactisch te stemmen de eind uitslag beoordelen. Ook die juryleden vind ik (best) leuk ;)


HHB NL heb ik nog nooit gezien. Wel de Engelse versie maar dan vind ik een gewoon kookprogramma toch leuker :)
Door M@rina
#3315048
pluk schreef:Die heb ik ook zitten kijken! Ligt t nou aan mij of ligt t niveau in Engeland echt stukken hoger?

Ik heb afgelopen zomer ook naar the Great Britisch Bake off gekeken, niveau ligt inderdaad een paar treden hoger. Mary Berry is een begrip in Engeland. Wat ik echt knap vind is dat sfeer in beide programma, dus in Nederland en in Engeland, nagenoeg hetzelfde is, geen populair geneuzel. MAX doet het prima. Zo kijk ik ook graag naar "We zijn er Bijna" Dat is van zo'n truttigheid dat het leuk wordt.

Over he algemeen vind ik programma uit het buitenland die naar Nederlands format worden omgeet slecht van kwaliteit Topchef bijv. kan ik niet naar kijken met die bal van een kranenborg en die andere brulaap Julius. Wat een stelletje arrogante kwallen zijn dat zeg met hun misprijzen en minachtende kritiek... Ik zou met alle liefde het bord in hun koksbuis leeg kieperen. Met saus en al!

Van HHB moet ik nog het een en ander inhalen i.v.m de vakantie. maar dat ga ik zeker doen. De zoenaflevering heb ik al gezien.
Door Lizzy
#3315060
M@rina schreef:Ik heb afgelopen zomer ook naar the Great Britisch Bake off gekeken, niveau ligt inderdaad een paar treden hoger. Mary Berry is een begrip in Engeland. Wat ik echt knap vind is dat sfeer in beide programma, dus in Nederland en in Engeland, nagenoeg hetzelfde is, geen populair geneuzel. MAX doet het prima. Zo kijk ik ook graag naar "We zijn er Bijna" Dat is van zo'n truttigheid dat het leuk wordt.

Over he algemeen vind ik programma uit het buitenland die naar Nederlands format worden omgeet slecht van kwaliteit Topchef bijv. kan ik niet naar kijken met die bal van een kranenborg en die andere brulaap Julius. Wat een stelletje arrogante kwallen zijn dat zeg met hun misprijzen en minachtende kritiek... Ik zou met alle liefde het bord in hun koksbuis leeg kieperen. Met saus en al!

Van HHB moet ik nog het een en ander inhalen i.v.m de vakantie. maar dat ga ik zeker doen. De zoenaflevering heb ik al gezien.
Dit vind ik nou ook! Echt een vet compliment waard!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3315077
Lizzy schreef:
Dit vind ik nou ook! Echt een vet compliment waard!
Dat vond ik ook. Vooral de jaren met Martine en vorig seizoen. Dit jaar vind ik Van Duin soms te veel een typetje en hoor ik te vaak grapjes ten koste van Janny.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door