Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3050427
Hier een heerlijk relaxte Rocky.
Wel zelf net een schaafwond opgelopen, er vloog
een stuk vuurwerk in m'n knieholte.
Laatst gewijzigd door Dreetje op do 01 jan 2015, 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
#3050429
Bobbie en Bas zijn er met hersenwerkjes, ballenbak, snuffelmat, gevulde kong en runderluchtpijp goed door heen gekomen.

Het ging beduidend beter dan vorige jaarwisseling.

Namens Bas, Bobbie en mij de beste wensen voor 2015
Door **Jolanda**
#3050442
Dreetje schreef: Hier een heerlijk relaxte Rocky.
Wel zelf net een schaafwond opgelopen, er vloog
een stuk vuurwerk in m'n knieholte.
Oei. Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt/krijgt.


Fijn dat sommige honden zo lekker relaxt zijn! :)

Kyra heb ik schijnbaar genoeg gedrogeerd, die bibberde voor het eerst niet, heeft bij mij bij de salontafel gelegen. Soms keek ze wel wat op, maar het vluchtgedrag was er niet bij dit jaar.
Ik merk wel dat ze nu wat ongeremd is naar het eten toe wat op tafel staat. Ongegeneerd staat ze te bedelen aan tafel en probeert soms zelfs eten van tafel te jatten. :o Doet ze normaal niet hoor!! Wankelen doet ze ook een beetje, dus ze zal zich vast geweldig high voelen :D

Duster heeft ook wat tabletjes gehad, gewoon een lage dosis, omdat ie dat altijd krijgt. En hij heeft zich heel goed gehouden! :-*
Door Nadia
#3050444
Hier de wisseling volkomen ontspannen doorgekomen. :)
Aysa lag op haar rug te snurken. Kain op zijn zij
Toen het 'geweld' heel in de verte los brak hebben ze een meter runderkophuid gehad. En daarna weer onder zeil. Ze hebben er 'niks' van mee gekregen. Zonder ondersteuning in wat voor vorm dan ook. Fijn fijn fijn.

Ook Dwayne heeft de wisseling door geslapen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3050447
Ik klaag niet dit jaar . Pike en Duc gingen super. Armagnac ging goed tot dat manlief de champagne liet ploffen och jee. Het arme beest schrok zich te pletter. Hij begreep wel direct dat er niets aan de hand was maar hij heeft wel tien minuten héél verwijtend liggen kijken.
Maar zojuist wilden ze allemaal in de tuin om te plassen. Er wordt echter nog steeds flink geknald. Duc ging de deur uit en keerde gelijk om. Pike ging op zoek naar een plekje (plast echt nooooit in de tuin) maar voordat hij het gevonden had was er een harde knal en hup die racede weer naar binnen. Armagnac lukte het tenminste nog om een deel te lozen voor dat een enorme knal hem naar binnen deed vliegen. Nog maar een half uurtje wachten misschien lukt het dan allemaal.
Door Lil
#3050452
Ooooo zo slim geweest naar pa te gaan. Jones 3, Boris en Kimba 2 kongs gehad. O ja en vandaag beetje rescue in het drinkwater meer niet en ze waren zeer rustig ehhh druk aan het eten. Hier is hel (geweest). Nu na 2 uur. Keiharde muziek, nog veel knallen en continu meerdere blaffende honden en hinnikende paarden. Zo zielig. Gelukkig slaapt het hier allemaal! Zag dat de nieuwe buurman minstens 3 duizend klappers heeft afgeschoten. In mijn straat zijn er maar 3 huizen zonder honden. Verklaart denk ik de stress. Verder in mijn straat wordt er namelijk niets afgeschoten. De paarden heb ik nog nooit gehoord.
Door keetje
#3050454
monster schreef: Gelukkig zijn de carbidbussen in het dorp verboden. Die schoten ze door het woonerf af. Levensgevaarlijk.
Hier dus schijnbaar niet. Er mocht vanaf vanmorgen (oeps, gisterenmorgen) 10.00uur  carbid geschoten worden. Te gek voor woorden, het lijkt hier Waterloo wel. Het heeft dus vanaf 10.00 gedonderd, de hele dag door en nu lig ik in bed en schrik me nog steeds te pletter.
Wat betreft het beestenspul, de katten zitten tussen de luxaflex door naar buiten te kijken, Luna deed af en toe een oog open en sliep rustig door. Die is bomproof. De kippen en konijnen zitten in de garage en de papegaaien hebben een deken over hun kooi. Ik zal blij zijn als het over is. Het lijkt wel alsof we onder vuur lagen. Voor mij mogen ze die zooi verbieden.
Door Ruisje
#3050455
Er is hier in de straat uiteindelijk nog flink geknald, maar de hondjes en poezels hebben zich voorbeeldig relaxed gedragen! Slecht één keer 'prikte' Sergi's oren in de lucht zo van "Kan het niet wat zachter?" ;)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3050457
pike schreef: Ik klaag niet dit jaar . Pike en Duc gingen super. Armagnac ging goed tot dat manlief de champagne liet ploffen och jee. Het arme beest schrok zich te pletter. Hij begreep wel direct dat er niets aan de hand was maar hij heeft wel tien minuten héél verwijtend liggen kijken.
Maar zojuist wilden ze allemaal in de tuin om te plassen. Er wordt echter nog steeds flink geknald. Duc ging de deur uit en keerde gelijk om. Pike ging op zoek naar een plekje (plast echt nooooit in de tuin) maar voordat hij het gevonden had was er een harde knal en hup die racede weer naar binnen. Armagnac lukte het tenminste nog om een deel te lozen voor dat een enorme knal hem naar binnen deed vliegen. Nog maar een half uurtje wachten misschien lukt het dan allemaal.
Mijn hondje was wel wat onrustig en wilde de hele avond ook niet plassen. Liep direct weer naar binnen. Het is nu eindelijk rustig en heeft een plas gedaan. Pfffffffffff gelukkig is het voorbij nu.
Door Sultan
#3050459
In huis hebben de honden totaal geen boodschap aan de knallen, als het maar regelmatig is. Als het vuurwerk begint enkele dagen voor oud en nieuw is het ff stressen, maar ze wennen er aan. Vandaag in huis dus ook totaal geen last. Buiten is een ander verhaal. Gelukkig plassen en poepen ze zonodig in de tuin.
Rond twaalven met 1 hond samen de lichtjes van het vuurwerk gekeken voor het raam. De ander tilde haar hoofd op, jongens, mag het ff zachter, kan zo niet slapen ;D
De poezen zijn een ander verhaal, 4 stress katten. Gelukkig zochten ze allemaal ons gezelschap en dat van de honden op en heben we hen er redelijk rustig door kunnen loodsen.

Wens iedereen een mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar!
Gebruikersavatar
Door nova
#3050469
over vuurwerkoverlast gesproken:


Gisterenavond na een enorme dreun, zoefde dit projectiel voorbij aan mijn lijf  :o :o
Afbeelding

Ik denk dat ik aangifte ga doen van  poging tot doodslag of zo. Als je met deze speeltjes midden in een woonwijk  nieuwjaar wil schieten, dan heb je ze toch echt niet goed op de rit. 
Nadat ik de deksel in beslag had genomen, kreeg ik als dank het ook nog een fysiek aan de stok  met een van de schutters.... Met een stamp tegen mijn auto toonde  ze hun begrip  ::) ::)
Door Nadia
#3050471
Jeetje zeg!! Das niet normaal!! Weet je wie het waren? Carbid schieten is idd niet iets voor in een woonwijk :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door