Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3101968
Dat is uiteindelijk toch echt naar boven aan het komen. Slapen doet ze nog wel overal maar als er vreemde mannen binnen in de winkel komen blaft ze vaak 1x hard en rent dan weg Of ze laat een lage grom horen. Mensen lopen niet eens op haar af of hebben niet de kans gehad haar aan te kijken. Bij vrouwen heeft ze dit niet.  Verder ook niks voor gevallen met een vreemde man.

We spelen nog steeds het spel kom hier. Ik ren alleen heel hard de andere kant af en roep Doei meestal komt ze dan wel. Ze eet nog steeds erg slecht.  Ze woog de laatste keer 23,90 kg en ze is sinds 16 april loops. Ons dametje is er vroeg bij. Verder doet ze het super (alleen eigenwijs op cursus) maar daar is het dan weer een Saar voor.
#3102106
Ja op de cursus houden ze daar idd rekening mee.  Er wordt dan altijd gezegt kijk dit is nou typisch saarloos ;D. Misschien kun je het op deze manier proberen maar ja je zult iets harder je best moeten doen. Ze doet ook alles op haar tempo en haar manier maar ze schuiven dan ook gelukkig niet alles op het ras af en soms moeten wr het een paar keer over doen.
#3102120
Saartje-88 schreef: Ja op de cursus houden ze daar idd rekening mee.  Er wordt dan altijd gezegt kijk dit is nou typisch saarloos ;D. Misschien kun je het op deze manier proberen maar ja je zult iets harder je best moeten doen. Ze doet ook alles op haar tempo en haar manier maar ze schuiven dan ook gelukkig niet alles op het ras af en soms moeten wr het een paar keer over doen.
Goed te horen! Succes met en geniet van je mooie meisje!
#3137144
Ze is idd rank noem haar maar gerust te dun ook de dierenarts zei het. Eten doet ze nog steeds super slecht zelfs de karkassen en de nekken waar de eerst zo van smulde weigert ze nu.  Brok en vlees eet ze allebij slecht tot nu. Ze is super levendig en de ene keer eet ze 1.5 kg op 1 dag de andere keer eet ze dat in in 1 week. Heb het op gegeven ze eet maar wanneer ze zin heeft.  Ben van plan haar dikker te laten worden  met brood maar daar ben ik nog over aan het dobben. 
#3137145
ohw, eten is altijd zo lastig he.. Ik ken het hier ook, de hond hield niet-eten altijd langer vol dan ik  :'(
Ik kon het na 5 dagen echt niet meer aan, geen reserve op zijn botten en dan de volgende dag weer sport, stopte er dan ook maar altijd iets in..

KVV wordt hier (afhankelijk van de smaak) altijd wel gegeten, vlees moet ik nog steeds klein snijden, botten kauwt hij gelukkig wel..
Voer je 1 of 2 keer? Soms helpt het om 1x te gaan voeren..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door