Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#3037013
thanks voor de tip, had al tabletjes van de DA gekregen maar ik wil liever nog niet aan de antibiotica. Helaas heeft ze het donderdag een week en wordt het niet minder dus twijfel ik of er toch geen antibiotica aan te pas moet komen...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3037047
Scott krijgt bij hoest echinacea met cats claw van Bloem (halve capsule per dag) en standaard hoestsiroop.
Misschien ook nog het proberen waard?
Gebruikersavatar
Door Neally
#3037575
Oh, wat is het al een dame.....prachtig.  :smitten:
Hier had Laantje ook een kuch, Ik laat haar dan heel rustig aan doen.
Een hoestdrankje van de da en een drankje met tym erin hielp bij haar ook heel goed. Op een lepel en ze likt het zo op.
Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#3038125
Gister vlogen het snot om mijn oren toch maar even een AB kuur. Moet hem af maken maar heb haar geen snot meer zien niezen of horen kuchen... Als ik haar in de douche neer zet gaat ze bij me zitten onder de douche :biggrin2: Als ze door en door nat is wil ze door het huis rennen en gek doen en dan komt ze weer de douche deur open breken... haha  Gelukkig Hebben we een waterblazer en gaat ze daarna niet meer uit.

Het is een Saarlooswolfhond,  maandag 16 weken oud..
Gebruikersavatar
Door pluk
#3038578
Saartje-88 schreef:Als ik haar in de douche neer zet gaat ze bij me zitten onder de douche :biggrin2:
;D Dat doet Scott gelukkig niet. Zodra die denkt dat ie in bad moet maakt ie dat ie weg komt  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door