Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3006602
Roef & Hidde schreef: kom op dames! onze honden smullen toch ook van een lekker stukje pens?  :biggrin2:
en het ziet er echt niet zo goor uit als doet vermoeden...alleen die smaak he! ::)
En toch ben je zo normaal gebleven. :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3006605
Snert!!!!!!!!! Daar kan ik echt een hele nacht ziek van zijn en gaan kotsen!!!!!!! De geur ervan al!!! En bruinebonensoep... Terwijl ik wel bruine bonen met ham wel lekker vind........
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3006606
Hahaha, dit is leuk!  ;D  Wilde net iets in het 'eten' topic gaan typen, maar dat kan nu dus hier.  8)

Heb de rest nog niet gelezen, maar hier mijn bijdrage: amarant. Al moet ik zeggen dat het uiteindelijk wel mee viel.
Maar de structuur is bleh, de geur is bleh, het ziet eruit als bleh. Als ik nog kleine kinderen had zou ik zeggen: we hebben morgen wat om mee te kleien.  :D
De smaak was ok, en het is niet één klef geheel (al ziet het er wel zo uit); je proeft nog wel de korreltjes.

Ik heb keurig een grote schep opgegeten (we willen geen voedsel verspillen: http://hackfoodwaste.polderhack.nl/) dat scheelt.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3006608
Spinazie.
Hoe het ook is klaargemaakt, ik vind het echt smerig.

De eerste dag op mijn stage-adres werden we allemaal uitgenodigd voor het eten. Ik was 17.
We kregen quiche met spinazie, maar ik durfde niks te zeggen.
Ik heb het opgegeten, zonder te kauwen, gewoon doorslikken. Zegt mijn bazin: 'goh, jij zat zó lekker te eten, jij lust het laatste stuk ook nog wel!' En ik durfde niks te zeggen...
:-X :-X :biggrin2:

Noooooooit geen spinazie meer voor mij.

En snert, daar bedank ik ook voor.
Door Lida. S
#3006611
echte home-made snert. Dat is echt om van te gruwen. Gekookte andijvie. En alles wat een weke structuur heeft, zoals slakken en oesters. Oja van die zachte slijmerige speklapjes en bloedworst, zure zult, bleekselderij en een echt engels ontbijt.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3006614
Owwww, hebben jullie even?  :biggrin2:

Bonen, erwten, alle kleuren, geuren en maten, tuinbonen met stip op 1 in de bonen-yuk
Champignons in alle kleuren, vormen, en structuren
Pannenkoeken (poffertjes vind ik dan weer wel lekker)
Lever (eigenlijk alle orgaanvlees)

:-X
Door Lizzy
#3006615
Lida. S schreef: echte home-made snert. Dat is echt om van te gruwen. Gekookte andijvie. En alles wat een weke structuur heeft, zoals slakken en oesters. Oja van die zachte slijmerige speklapjes en bloedworst, zure zult, bleekselderij en een echt engels ontbijt.
Ohw ohw, grote gruwel, ja, dat is ook echt mega smerig :-X
Door orinake
#3006616
Hier dingen waar ik van over men nek ga...

Lever, als papa dit maakte had ik altijd zoiets van ik ga proberen ik ga proberen en elke keer hing ik boven de pot.
Oesters het zijn net zoute snottebellen
Geitenkaast als ik dat eet moet ik men mond spoelen met frisdrank of ik heb de rest van de dag een vieze smaak

Wat ik niet eet als ik het kan kiezen, maar bvb wel zal proeven uit respect voor de mensen die het klaargemaakt hebben als we bvb ergens gaan eten.
Lams/schapenvlees
Geitenvlees
Paardenvlees
Konijn

Dan eet ik daar 2 hapjes van uit beleefdheid, maar ik zal het zeker iet volledig opeten.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3006618
Voor de rest:

Met stip op één: zuurkool.  ;D  Al wil ik nog wel eens zelf zuurkool maken, dat lijkt me een stuk beter te nassen.
Verder zo ongeveer alle stamppotten, spruitjes, jus, rollade, rijst met boter en bruine suiker.


Maar ik eet het wel hoor. Kook het (bijna) nooit voor mezelf, wel eens voor de rest van het gezin.
Als ik het bij iemand voorgeschoteld krijg zal ik het altijd netjes opeten en ook nog zeggen dat het lekker was.  :)
Door Urs
#3006619
Mosselen
Stamppot peeën en juun.
Wild

Voor de rest is er nog wel het 1 en ander wat ik niet lust.
Maar bovenstaand gruwel ik van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door