Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3006557
Nav wat eet je vandaag. Welk voedseltrauma hebben jullie?
Ik weinig, ik was koppiger als mijn moeder en hield nee zeggen langer vol dan zijn drammen dat ik moest eten, hield het rustig 3 dagen vol om niet te eten  8) Bloemkool is er wel 1, jus vind ik ook om te gruwelen, en snert  :-X

Verder heb ik een textuurtjes dingetje, zalm vind ik van smaak lekker....maar de textuur  :-X
Door Martine-Tom
#3006560
Ohhh en ooit mijn oma mispels zien eten  :-X
Heb zeker 2 dagen nodig gehad om dat idee te verwerken, echt dat iemand ooit op het idee gekomen is om zoiets op te eten  :o :-X
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3006564
Captains dinner aka bruine bonen met spek in stroop, met piccalily erbij en augurk.  :puke:
Postelein, stuk gekookt zodat er snot op je bord lag. Geldt ook voor spinazie en gekookte andijvie.
Erwtensoep
Uierboord  :puke: :puke:
Door Martine-Tom
#3006567
Els&Flow schreef: Captains dinner aka bruine bonen met spek in stroop, met piccalily erbij en augurk.  :puke:
Postelein, stuk gekookt zodat er snot op je bord lag. Geldt ook voor spinazie en gekookte andijvie.
Erwtensoep
Uierboord  :puke: :puke:
Oh klinkt zaaaalig!  :-X :P
Inge en Bono schreef: Ik heb jarenlang een sla trauma gehad  :biggrin2:
Ok...das knap, moest je elke dag eten?  ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3006570
Martine-Tom schreef: Ok...das knap, moest je elke dag eten?  ;D
Jup, nou ja.... minstens 3 keer per week. En dus echt gewoon sla(met een beetje mazzel een kwakje slasaus) En overgebleven andijvie kon ook prima als sla  ::)
Door Simone V
#3006571
In mijn jeugd moest ik van mijn moeder tomaten eten in de salade en wat vond ik het vies, niet normaal gewoon. Nu kan ik het gewoon eten en vind ik het ook best lekker, met een goede dressing of uit de oven met kaas erover haha.
Verder eet ik geen snert, dat is het enige waar ik van moet  :puke:
en ik heb 1x karnemelk gedronken terwijl ik dacht dat het melk was, dat was eens maar nooit weer.
Voor de rest eet ik best veel eigenlijk  ;D
Door K&D
#3006572
inkvis, garnalen, zalm en haai. Lekker laten zwemmen. Krijg ik niet naar binnen gewerkt zonder onsmakelijke taferelen.
Zuurkool vind ik lekker, helemaal als het de duitse Sauerkraut is. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door