Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3006963
eelke schreef: ;D herkenbaar! Waarom is ie boos?


Gijs vind met regelmaat ook nog dat hij nu wel lang genoeg geslapen heeft en de dag kan beginnen. Om half 7. Dan gaat hij heel schattig een liedje voor ons zingen. Een week lang. Tot hij weer wat anders bedacht heeft  ::)
;D ;D ;D

Het lopen aan de lange lijn was een succes. Ging echt top.
Nelson heeft voor vandaag een berg koekjes opgegeten en een fijne wandeling gehad. Ik ook, dus dit blijven we voorlopig eens een tijdje doen.
Gebruikersavatar
Door vanhaut
#3007182
Ik heb haar inderdaad super strak onder de duim nu. Echt terug naar basis. Vandaag zag  ik verbetering. Ze was iig rustiger en ging zonder protest in de bench dutje doen. Zij is van de drie landjes de ergste ooit. Mijn prinsessenkind
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3007239
MarijeEnBoomer schreef: Het opeten van een snoer van een gloednieuwe stockli valt zeker niet onder: ze gaat vooruit?
Dat ligt er een beetje aan; als ze de oude stockli compleet vernield heeft en ze houdt het nu alleen bij het snoer dan gaat ze best vooruit. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3007256
eelke schreef: ;D herkenbaar! Waarom is ie boos?


Gijs vind met regelmaat ook nog dat hij nu wel lang genoeg geslapen heeft en de dag kan beginnen. Om half 7. Dan gaat hij heel schattig een liedje voor ons zingen. Een week lang. Tot hij weer wat anders bedacht heeft  ::)
Te weinig aandacht! Ik en baas waren weg en toen we thuis kwamen was baas er nog niet bij, dus ging hij in de gang wachten. Hij wil iedereen erbij hebben. Tja en als een newf zoiets in zijn hoofd haalt tja zie hem dan maar eens op andere gedachten te brengen, ofwel niet.
Wordt nog weer leuk volgende week, is baas hele week weg  ::)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3007273
Maxi's 3-tal schreef: Dat ligt er een beetje aan; als ze de oude stockli compleet vernield heeft en ze houdt het nu alleen bij het snoer dan gaat ze best vooruit. :biggrin2:
Nee de vorige was zelf stuk gegaan maar gelukkig nog in de garantie waardoor ik heel fijn een nieuwe kreeg toegestuurd gister....
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3007274
Lil schreef: overleg eens met de da. tegen sommige vormen van ontlasting incontinentie is wat te doen.
Het is niet zo dat het voor mij werkelijk onder de noemer incontinentie valt. Het is gewoon mijn signaal dat ik tegenwoordig beter moet opletten. Als alle spieren ouder en zwakker worden, moet ik sneller en slimmer worden. Geen da voor nodig. Maar dank voor het meedenken.  ;)
Door eelke
#3007282
Kaio schreef: Te weinig aandacht! Ik en baas waren weg en toen we thuis kwamen was baas er nog niet bij, dus ging hij in de gang wachten. Hij wil iedereen erbij hebben. Tja en als een newf zoiets in zijn hoofd haalt tja zie hem dan maar eens op andere gedachten te brengen, ofwel niet.
Wordt nog weer leuk volgende week, is baas hele week weg  ::)
`

Aaah, ook al herkenbaar. Gijs zit in het weekend 'sochtends als ik al eerste beneden kom de hele tijd voor de keukendeur te wachten tot de andere baas ook komt. Terwijl, door de weeks, als die thuis moet komen van zijn werk, hij amper zijn hoofd omhoog doet.
In het weekend doen we extra leuke dingen met ze.  ::)

We moeten nu 'savonds ook weer goed opletten met de uitlaat en eten geef tijden, dat die goed verschillen en dat we dat alleen doen als hij rustig ligt/slaapt. Want we gingen weer richting een Gijs die naast de bank staat te blaffen om het al bijna 9 uur is en hij uit wil  ::)

Joep is gewoon een beetje eigenaardig en die heeft vaak bananen in zijn oren met hier komen en trekken enzo, maar daar hoef je niet zo creatief bij op te letten als bij Gijs.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3007379
MarijeEnBoomer schreef: Nee de vorige was zelf stuk gegaan maar gelukkig nog in de garantie waardoor ik heel fijn een nieuwe kreeg toegestuurd gister....
Wel fijn dat het nog garantie was en je een nieuwe kreeg. Maar ook jammer dat ze dan nog niet vooruit gaat, want snoer opgegeten. ::)
Door Lil
#3007415
-Saskia- schreef: Het is niet zo dat het voor mij werkelijk onder de noemer incontinentie valt. Het is gewoon mijn signaal dat ik tegenwoordig beter moet opletten. Als alle spieren ouder en zwakker worden, moet ik sneller en slimmer worden. Geen da voor nodig. Maar dank voor het meedenken.  ;)
Ja, ophouden gaat moeilijk op de oude dag, dat merk ik ook. Denk dat als ik geen hondenluik gehad had het hier ook al eens mis was gegaan. Iets met heel diep slapen, weigeren mee te gaan als men nog slaapt en opeens wakker worden en ik moet NU!!! waarbij 2 minuten wachten niet lukt. Zo blij dat het dan dus zelf de tuin in rent. Weigeren mee te gaan doen we ook niet meer, want dan wil het als ik met de jonge spuit thuis kom wel opeens een uur wandelen. Hij gaat maar fijn op mijn tijdstip (en in het weekend houd ik mij dus maar aan de tijden van door de week, dan is hij wakker).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door