Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3006300
Hope schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dat hoofd!!!!!
......
Ocherm........
Die kijkt echt niet blij! :biggrin2:
Nelson zou er een minderwaardigheidscomplex aan over houden. ;)

Het staat ook echt voor geen meter. Bij het paardje wel, maar daar is het ook voor gemaakt natuurlijk.
#3006391
Lil schreef: whaaaa hoofdprijs voor de foto! Ik wil hem (hond zal ik wel niet krijgen maar alleen het dekentje is ook goed). Stuur maar een pb als je wilt met de gegevens.
Nee, de hond is niet te koop, die is veel te leuk!
Ik stuur je een pb!
#3009547
Kim_S schreef: Je hebt niet toevallig dekentjes die te groot zijn voor Dinky, en opgegeten worden door de muizen?  ::)
Ik help graag :biggrin2:
Ik heb nog een dekentje liggen inderdaad, die is voor Dinky een maat te groot (en ze is nu vier, ik gok dat ze daar echt nooit in gaat passen). Donkerblauw, waterdicht (al is hij wel gewassen). Ik zou de maat even moeten opmeten. Maatje grote shetlander.
#3009560
Hope schreef: Ik heb nog een dekentje liggen inderdaad, die is voor Dinky een maat te groot (en ze is nu vier, ik gok dat ze daar echt nooit in gaat passen). Donkerblauw, waterdicht (al is hij wel gewassen). Ik zou de maat even moeten opmeten. Maatje grote shetlander.
:o
Het was eigenlijk een geintje  :biggrin2:
Maar ik heb best wel interesse als ie mijn shetje past!
#3009647
sella schreef: Oh maatje shetlander zou ik goed kunnen gebruiken voor Buffel.
Die is uit maatje minipaard gegroeid die ik voor Diego had en die is al 75 cm lang ::)
De rug van Jones is ongeveer 90 cm (bij paardendekens vermelden ze de onderlengte, die is dus 95 cm, dus vanaf de borstkas gemeten)  ;)

Je ziet wel dat hij wat hoogte en vooral breedte mist, maar dat is gemakkelijk te verhelpen. Ben blij dat de ruglengte klopt!
#3009948
Dit zijn de maten van het dekentje:

Bovenmaat 95 cm.
Ondermaat 145 cm.
Lengte rug tot onderzijde 67 cm.

Kleur donkerblauw met grijze bies. Loopsplitten, dubbele borstsluiting, staartflap.
Waterdicht (maar wel gewassen, moet misschien nog even worden behandeld met spray).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door