Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3005188
smulpaap schreef: Hier zijn ze helemaal dol op het zogoflex speelgoed . Ik ben er vier jaar terug aan begonnen vanwege Amber en haar enorme kaakkracht .
We hebben de hele serie , en het leeft nog steeds . Aan het strand met wind in de rug is het dolle pret als de speeltjes weg worden gegooid
Dat blijft rollen , en maar rennen  :D Frisbee vinden ze ook helemaal geweldig , En voor binnen de hurley . Vooral als dat ding verstopt word in een oude lap of broekspijp

http://www.animalfactory.nl/westpaw-zogoflex.php
OH ik weet al wat Ilan voor Sinterklaas krijgt  :D, bedankt voor de tip!

Hij vindt veel leuk om mee te spelen, maar kauwt ook graag overal op.
#3005189
M@rina schreef: Saartje: ballen, ballen en nog eens ballen, liefst die gewone groen/gele tennisballen die haar gebit hebben doen afslijten, dus de laatste 3 jaar alleen nog maar de chuckit ballen.
Thuis wil ze nog weleens oude knuffel Bello pakken om te vermoorden, i huis gebruiken we geen ballen.
Teun>>> alles wat Saartje heeft, maar hij durft het niet af te pakken.
+1 voor Jacy! Alleen is hij pas 2,5 en zijn gebit nog niet versleten, maar chukitt hebben gewoon mijn voorkeur.
Daarnaast om samen te spelen frisbee's (en ballenwerper, maar die gaat alleen mee op sommige wandelingen) en op de bank een nieuwe knuffel. Als Jacy opgewonden/gestresst of gefrustreerd is mag hij een knuffel kapot maken. Hij ligt er op de bank heel lief met zijn hoofdje op :smitten:
Wij kopen met koningsdag altijd knuffels voor <50 cent  ;)
#3005191
**Jillaroo** schreef: Alle drie zijn ze knettergek op tobyballen, vooral yeng is echt super irritant als ze weet dat ik een bal bij mij heb. In huis zijn de knuffels voor Yeng en Quin. Galyi wil alleen maar eten. Kijkt niet om naar speelgoed.
Wat zijn Tobyballen?
#3005275
Hope schreef: Nelson is stapelgek op zijn oude fietsband. Kan geen hondenspeelgoed tegen op!


Amber vond een paar dagen geleden een autoband aan zee , natuurlijk flink diep in het zand . Die dacht mevr even mee te nemen naar huis  :biggrin2:
Maar helaas voor de dame , ze had er wel heul veul lol mee aan zee
#3005283
MarijeEnBoomer schreef: Wat zijn Tobyballen?
dat zijn ballen die geen groen laagje hebben, zachter dan een tennisbal en blijven drijven. Echter plukkers kunnen ze stukbijten.
Zie hieronder je heb ze met en zonder touwtje en in 4 formaten.
Afbeelding
Door eelke
#3005300
**Jillaroo** schreef: dat zijn ballen die geen groen laagje hebben, zachter dan een tennisbal en blijven drijven. Echter plukkers kunnen ze stukbijten.
Zie hieronder je heb ze met en zonder touwtje en in 4 formaten.
Afbeelding
Ah!
Ik kreeg alleen een voetballer te zien. Die er op zich ook wel uit ziet als een leuk speeltje  :P

Hier vinden ze deze dingen leuk. Zit ook een piepje in. En gewoon knuffels. En balletjes. Volgens mij hebben ze hier niet echt lievelingsspeelgoed, ja, dat wat de ander heeft  ::)
Afbeelding

Oh en bij mijn moeder was Joep helemaal weg van die linkse. Maar die heeft de pup van mijn zusje nu gemold :P
Afbeelding
Door Lizzy
#3005308
Vaatdoekjes met stip op 1. Handdoeken. Liefst te pikken van het handdoekenrekje in de keuken. Lege WC rolletjes. WC papier (om te scheuren). Lege keukenrol rolletjes. Volle keukenrol, ook leuk (om te scheuren). Kranten (om te scheuren).
#3005311
Chendo heeft een blauwe pluche haai waar hij dol op is en een pluche aap die hij als puppie gekregen heeft. 1van de 2 zoekt hij telkens weer op en maakt ze ook niet kapot. Verder eigenlijk alles waar hij mee kan spelen.
Balou heeft een groen piepbeestje dat is echt favoriet en een klein pluche tijgertje, daar sabbelt hij op de staart. Die 2 dingen liggen boven want beneden pakt Chendo het af.
Fjurdy speelt met pluche beestjes zolang ze niet piepen, en met de fleece octopus gemaakt door Olga.
verder breken ze elkaar af  :biggrin2: :biggrin2:
#3005315
**Jillaroo** schreef: dat zijn ballen die geen groen laagje hebben, zachter dan een tennisbal en blijven drijven. Echter plukkers kunnen ze stukbijten.
Zie hieronder je heb ze met en zonder touwtje en in 4 formaten.
Afbeelding
Ah stukmaak ballen  ;D

B vind alles mooi wat ze kan laten zien als er iemand thuis komt!
P vind alles mooi wat stuk kan en wat B beeft  :)
#3005342
Ilan is ook altijd heel blij met lege doosjes met daarin koekjes in kranten, of alleen de lege doosjes. Helaas slechts voor eenmalig gebruik  ::)
Hij heeft een kunststoffen mand met zijn speeltjes maar daar durft hij niet diep in te graven, veel te bang dat het omvalt, de held :biggrin2:
#3005351
Bij Bliss staan knuffesl toch wel bovenaan de lijst, maar buiten is spelen met een bal of haar drijfbal favo, want ja, ze mag haar knuffels niet mee naar buiten nemen  ::). Ze is ook heeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig op haar knuffels. De eerste knuffel die ze als puppy kreeg heeft ze nog steeds en die is dus 8 jaar oud.

Spirit houdt het bij tennisballen.
Aangezien bij Bliss de tanden behoorlijk slijten, had ik de chuckit tennisballen gekocht. Pffffffffffff wat een bagger kwaliteit zeg.
De eerste heeft nog geen drie dagen geleeft en de andere was met een week ook in twee stukken.
Een normale tennisbal overleeft het hier een stuk langer.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Of moet ik die kunstofballen van chuckitt hebben?
#3005355
BlissSpirit schreef: Bij Bliss staan knuffesl toch wel bovenaan de lijst, maar buiten is spelen met een bal of haar drijfbal favo, want ja, ze mag haar knuffels niet mee naar buiten nemen  ::). Ze is ook heeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig op haar knuffels. De eerste knuffel die ze als puppy kreeg heeft ze nog steeds en die is dus 8 jaar oud.

Spirit houdt het bij tennisballen.
Aangezien bij Bliss de tanden behoorlijk slijten, had ik de chuckit tennisballen gekocht. Pffffffffffff wat een bagger kwaliteit zeg.
De eerste heeft nog geen drie dagen geleeft en de andere was met een week ook in twee stukken.
Een normale tennisbal overleeft het hier een stuk langer.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Of moet ik die kunstofballen van chuckitt hebben?
Je moet de ultra ballen hebben  ;)
#3005356
Kees binnen niks.
Nero binnen die kratten van Ikea. Eerste wat hij wel,doet is de staart eraf en oren eraf, hij houdt van gecoupeerd denk ik.....maar daar loopt hij altijd mee in z'n bek. Verder kluift hij erg graag op een hertengewei en vind hij tennisballen om zelf mee te stuiteren en vangen ook erg lollig.

Buiten zijn ze beiden gek op de safestick waar ze dan samen mee raggen en van elkaar afpakken tot Kees er klaar mee sim dit Nero subtiel verteld en dan moet ik hem vasthouden en gaan ze iedere hun ding doen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door