Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3002326
Jeetje Kim. Das ook niet goed voor je humeur. Wat een zonde tijd.

Hier het huis aangeveegd. Zijn ze bij Jullie ook Zo in de rui? Dwayne heeft een hazeslaap van 20 min gedaan. Heb bijna de hele woonkamer afgesopt.  Moet alleen de randjes nog van schilderijen en de vensterbanken .
Kaarsen branden en heb een waxmelt 'aan'.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3002333
Whaaah net mailtje gehad dat tweede beoordelaar mijn scriptie ook voldoende heeft beoordeeld, met andere woorden ik ben geslaagd!  :D
Mag ik mij meester in de rechten noemen  :biggrin2:

Nu braaf verder met de badkamer ;)
Door Nadia
#3002344
eelke schreef: Best eng. Heb gisteren een anti virus programma op de laptop gezet, en nu staat ie automatisch ook op mijn telefoon  :o
Ik vind dat soort dingen allemaal freaky.

Ml was gisteren via zijn telefoon op de PC bezig welke weer gekoppeld is aan de tv.
Door Nadia
#3002354
Ik doe het niet zelf. Ml doet dat. Dus is voor mij altijd een verrassing als iets opeens uit zichzelf 'leeft'.
Kun je dat niet uit zetten dan? Automatisch synchroniseren? Of je moet het fijn vinden.
Door eelke
#3002357
Ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk niet meer gedaan dan inloggen op gmail op de laptop en ook op mijn telefoon. Op zich vind ik het nu niet erg, misschien ook wel goed voor mijn telefoon, maar tis wel gek.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3002360
dinky89 schreef: Whaaah net mailtje gehad dat tweede beoordelaar mijn scriptie ook voldoende heeft beoordeeld, met andere woorden ik ben geslaagd!  :D
Mag ik mij meester in de rechten noemen  :biggrin2:

Nu braaf verder met de badkamer ;)
Gefeliciteerd!!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3002364
Pap en ik gaan straks de as van mama ophalen. :'( :'( :'(

Het gaat best goed met ons, maar zulke dingen zijn toch heel zwaar. We hebben een prachtige urn uitgezocht, echt één die een plaats in huis verdient. Zal eens een plaatje zoeken.

Afbeelding

Vreemd eigenlijk....., heb altijd gezegd dat ik niets met een urn en as had.... En zoals eigenlijk altijd weet je pas wat je gaat doen als het moment daar is. Dit is onze urn, heeft Eddie uitgezocht.

Afbeelding

Omdat, zie hij, ze altijd op handen gedragen is. Blijft dus voor "eeuwig" zo.
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 08 okt 2014, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3002366
Wauw Pauline, wat mooi! En wat een mooie uitleg van Eddie bij jullie urn ;)
En logisch dat het moeilijk is, je wordt toch weer even met je neus op het feit gedrukt dat je mams er niet meer is  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3002370
Och Pauline, dat is echt zo zwaar.
Het is iedere keer toch weer een beetje afsluiten.
En eigenlijk wil je helemaal niets afsluiten.  :-* :-*
Wat een mooie urnen zijn dat!
Ik wist niet dat er zulke mooie urnen bestonden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door