En als je heel graag een vragenlijst zou willen, krijg je er geen...
Afgelopen september werd mijn schoonmoeder vanaf het bejaardenhuis per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Naar welke afdeling ze precies ging kon niemand ons vertellen. Wij via bejaardenhuis (ondergoed, ponnetjes en toiletartikelen ophalen) ook naar het ziekenhuis. Auto parkeren in garage, 15 minuten lopen en liften naar de informatiebalie. Nee, mevrouw is hier niet, ze zal wel bij de eerste hulp zijn. "Kunt u even informeren of ze daar nog wel is?" Helaas wilde de dame achter de balie dat niet, want de eerste hulp is zo druk die krijg je niet aan de telefoon.
Dus wij naar de eerste hulp: 15 minuten lopen en liften naar parkeergarage, met de auto naar lokatie 2 straten verder, parkeren en naar de infobalie eerste hulp. Eén dame achter het loket (met computer en telefoon) kijkt in haar computer: "Nee, uw moeder is naar de eerste hulp hartafdeling gebracht, dat is in het ziekenhuis." Toen ze hoorde dat wij daar vandaan kwamen, vroeg ze "Waarom hebben die niet even gebeld?" Grrrrrrrr. Terug naar auto, 2 straten verder parkeergarage weer in, ons dichtbij de ingang plekje was weg, dus 20 minuten lopen en liften naar de juiste afdeling. En daar lag (schoon)moeder.
Dus hierbij een ijskoude douche voor het Orbis Medisch Centrum in Sittard!