Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3000488
Toetie (Frou Frou) besluit dat ze in de keuken wil liggen. Ze trekt echt serieus waar haar vetbedje uit de bench, loopt er mee naar de keuken, gooit 'm daar neer en gaat er met d'r kop op liggen :o :o :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Werkelijk waar, ik heb dit al een paar keer gezien bij haar maar dacht serieus dat ik kniftig werd, het toeval was, etc.

Maar nu keken Leo en ik er samen naar, keken elkaar aan en schoten erg in de lach ;D

Mal ding! Jammer dat ik er geen filmpje van kon maken... Wel een foto van het eind resultaat:

Afbeelding
#3000492
Hihi, de gekkerd......De mechelse herder van mijn zoon zou eigenlijk als waakhond lopen op hun bedrijfsterrein.........die knuffelkont neemt z'n deken en beer mee uit z'n mand en legt zich naast de poort....angstaanjagend hoor zo'n gevaarlijke Mechelse herder met z'n knuffel............ :D
#3000505
Levensgevaarlijk, zo'n Mechelaar :nerves:  :biggrin2:

Jaaa, Toet weet wat ze wil. En gut, ik stap wel over haar heen hoor, in die reuze grote leefkeuken :biggrin2: (je weet het he, een echte baas laat zien dat ze de baas is, die laat hond opzij gaan, stapt over hond heen :biggrin2:).

Maar is het niet apart, dat ze haar kleedje meeneemt naar de plek waar ze wil gaan liggen? Echt, geen van mijn honden doet dit/heeft dit ooit gedaan!
#3000510
Heerlijk ding!! jillz wilt graag iets met mijn geur om te slapen  ::)
Dus in de ochtend neemt ze elke keer weer iets mee uit de slaapkamer, dan leg ik het terug, ze haalt het gewoon weer op  :D

We doen dus elke ochtend een soort van apporteer spelletje  :biggrin2:
Zij wint natuurlijk.....
#3000511
Sammy1980 schreef: Heerlijk ding!! jillz wilt graag iets met mijn geur om te slapen  ::)
Dus in de ochtend neemt ze elke keer weer iets mee uit de slaapkamer, dan leg ik het terug, ze haalt het gewoon weer op  :D

We doen dus elke ochtend een soort van apporteer spelletje  :biggrin2:
Zij wint natuurlijk.....
Tuurlijk :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Is toch OOK heel apart?!! Grappig hoor :)
#3000608
Lizzy schreef: Levensgevaarlijk, zo'n Mechelaar :nerves:  :biggrin2:

Jaaa, Toet weet wat ze wil. En gut, ik stap wel over haar heen hoor, in die reuze grote leefkeuken :biggrin2: (je weet het he, een echte baas laat zien dat ze de baas is, die laat hond opzij gaan, stapt over hond heen :biggrin2:).

Maar is het niet apart, dat ze haar kleedje meeneemt naar de plek waar ze wil gaan liggen? Echt, geen van mijn honden doet dit/heeft dit ooit gedaan!
Hier ook nog niet gezien hoor. Wel een Kat die andermans kleedje/matrasje naar buiten sleept en daar voor dood laat liggen in de regen. Of ze daar nou mee wil zeggen...dit vind ik wel een lekker plekje voor jou laat ik maar in het midden  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door