Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door DebbieV
#3000297
Ja hoor vandaag gaan we 20 km fietsen voor de uv proef. We lopen met 4 of 5 boxers en 2 Duitse herders. Ik verwacht niet al te veel problemen, behalve dan dat ik hem op andere fiets ga fietsen dan waar ik op getraind heb ivm probleem qua vervoeren maarhet komt vast goed.

Jullie horen straks hoe het is afgelopen, we vertrekken om 10 uur.
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#3000530
We hebben hem uitgefietst!

Wel wat hobbels op de weg gehad ivm tempo wat ons niet mee zat (te langzaam)daardoor veel eerder moe door continu moeten corrigeren. Wat boze mensen want dat is toch zielig op dierendag en laatste stuk had ie het echt gehad.

Maar we hebben het gehaald dus mogen niet klagen  ;D
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#3000555
2 personen voor me fietsen tussen de 12.8 en 13 km per uur. Ik loop rond de 14 km per uur. Helaas wist ik de route niet net als de andere mensen achter mij. 1 persoon is daardoor al binnen 5 km gestopt. De rest is wel doorgefietst met wat ergernissen...
Door Esther Q
#3000919
DebbieV schreef: Er was wel een route maar bleek dat vanaf begin al verkeerd waren gereden... Niet heel erg handig...
Ah, oké, nou, maar wel gehaald en dat is mooi!
Door TessaThomas
#3001254
Gefeliciteerd met het behalen van het UV examen! :D

Wij moeten eind oktober en ik ben dus ook bang voor het tempo. Tay heeft een redelijk hoog tempo, dus hopelijk is de route gewoon goed uitgezet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door