Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3000781
Met dierendag doen we niets bijzonders de heren worden elke dag verwend.
Maar gisteren zijn we even wezen kijken op de show in Zwolle en uiteraard daar wel wat leuks gekocht voor de heren  :biggrin2:
#3000827
Wij zijn gistermorgen naar Scheveningen gegaan om lekker te wandelen en een terrasje te pikken, daarna door naar 's-Gravenzande om het daar nog eens dunnetjes over te doen. Om 7 uur waren we weer thuis.
Gebruikersavatar
Door Sher
#3000866
Ik dacht eigenlijk dat ik niets deed aan dierendag, maar dat blijkt niet te kloppen. Bij de Welkoop hadden ze een leuk speeltje voor de honden afgeprijsd vanwege dierendag, dus dat heb ik maar gekocht. De konijnen heb ik eindelijk  :-[ verhuisd naar hun nieuwe plek en daarbij direct maar alles flink schoon gemaakt. De speeltjes gingen ook in de afwasmachine, dus moesten ze vervangende speeltjes.
De 2-jarige dwerghamster van mijn zoontje is verwend met extra meelwormen, en de kat heeft zijn favoriete konijn-mix gekregen. Uiteindelijk is dus elk dier er gisteren weer op vooruit gegaan.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door