Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2998273
odradaatje schreef: oooo dat geeft me nog 4 maanden relatieve rust  ;D
Nee hoor, jij hebt een echte hond, met staande oren, die hebben dat probleem niet  8)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2998276
Ha, ja heerlijk is dat  :biggrin2:
De enige troost is dat het wel weer overgaat.. ooit!  ;D
Lekker "back to basic" doen. Door de hormoontjes snapt hij dingen nu misschien niet meer die hij eerst wel begreep. En ze durven nu vaak de wereld wel zonder baas te verkennen, dapper genoeg natuurlijk  8)

Xavi heeft ook hele erge sloopperiodes gehad. Een schoen is in zijn ogen nog steeds bedoeld als speelgoed van hem en er wil soms nog wel eens spontaan een gat in een dekbedovertrek vallen. Maar over het algemeen is het puber gedoe wel aardig over hoor. Enig nadeel; mijn hond is bijna 2 dus je moet nog ffffffffff doorzetten  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2998399
Hope schreef: 10 maanden inderdaad. Is dat filmpje van jou hond?
Jep, van dat portret dat zaterdag tegen jou aanstond Afbeelding

Dus gewoon veel foto's maken kun je er over een tijd nog om lachen Afbeelding
Door monster
#2998425
Ik dacht dat alleen pubers van die oostindische buien hadden, maar vlak de bejaarden niet uit! Dribbel van 13 jaar: vorige weer vrat ie een snelbinder op, vanmorgen stond ie op de vleesschaar te kauwen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998447
Kaio schreef:
Jep, van dat portret dat zaterdag tegen jou aanstond Afbeelding

Dus gewoon veel foto's maken kun je er over een tijd nog om lachen Afbeelding
Aaaah maar wat is het toch een leukerd!  :smitten:
Gebruikersavatar
Door dreumelaartje
#2998700
Kaio schreef: 10 maanden oud zeker?

Even een fimpje om de pijn te verzachten  :biggrin2:

(Het afgestrokken gordijn staat er niet tussen  :biggrin2: )
Hahahaha mooie compilatie! Ik zou een souvenirkist maken haha... :-)
Door Ruisje
#2998703
Flashbacks, ik krijg last van flashbacks. 1995-1996 blonde labrador puber (pagetijd voorbij) met enorme bananen in haar oren! Luisteren? Wat zeg je, ik kan je niet horen?
Ons huis was nooit zo opgeruimd als toen Taylor puberde. ;) Maar toch wist ze wat te pakken wat wij onmogelijk achten: stofzuigervoetjes! Ze was verslaafd aan stofzuigervoetjes, die kleintjes.
Uiteindelijk zijn de bananen verdwenen en waren stofzuigervoetjes zooo 1996, dat ze besloot een rolmodel te worden voor vele andere honden. :biggrin2:

Het komt goed met Nelson. :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998738
Ruisje schreef: Flashbacks, ik krijg last van flashbacks. 1995-1996 blonde labrador puber (pagetijd voorbij) met enorme bananen in haar oren! Luisteren? Wat zeg je, ik kan je niet horen?
Ons huis was nooit zo opgeruimd als toen Taylor puberde. ;) Maar toch wist ze wat te pakken wat wij onmogelijk achten: stofzuigervoetjes! Ze was verslaafd aan stofzuigervoetjes, die kleintjes.
Uiteindelijk zijn de bananen verdwenen en waren stofzuigervoetjes zooo 1996, dat ze besloot een rolmodel te worden voor vele andere honden. :biggrin2:

Het komt goed met Nelson. :)
Hahahaha!
Hier ook, alles ligt in kasten, het is inderdaad echt keurig opgeruimd allemaal. En er is niemand meer die denkt dat hij wel even iets op neus-hoogte kan laten liggen, want dan pikt hij het zeker weten in. Als ik iets kwijt ben dan zoek ik dus eerst hoog, en daarna heel laag  ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#2998749
Kan me herinneren dat Pike ook zo' n periode heeft gehad. OP het moment dat Armagnac er bij kwam werd hij heel obstinaat. Niet meer willen komen en er ook een spelletje van maken " pak me dan als je kan". Oh nee, daar trapt baasje niet in hoor. Dag Pike wij gaan naar huis. Maar, in tegenstelling tot wat ik dacht kwam Pike niet achter ons aan. Tja, een echte Fauve kan de wereld helemaal alleen aan. Dus terwijl de regen met bakken uit de lucht viel liep ik met Armagnac naar huis (telkens omkijkend maar geen Pike te zien) en ging toen de route weer terug, en Pike was nog steeds in de stromende regen op de dijk met zijn bal aan het stoeien  ::)
Daarna ging er ook een lange lijn aan. Toen was het snel over met zijn spelletje.
Een andere truc die ook werkte wanneer hij weer aan het draken sloeg: Negeren, net doen alsof Armagnac en ik wat interessants gevonden hadden, en als hij dan nieuwsgierig dichterbij kwam zei ik streng: maak je dat je weg komt! Nou, dat zorgde voor een opperste verwarring, dat snapte hij helemaal niet, dat klopte niet in zijn bolletje. Na een paar keer wegjagen zei ik dan als hij weer schoorvoetend dichterbij kwam, nou vooruit, kom dan maar bij me. En dan kwam hij dolbij aangerend.  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998764
pike schreef: Kan me herinneren dat Pike ook zo' n periode heeft gehad. OP het moment dat Armagnac er bij kwam werd hij heel obstinaat. Niet meer willen komen en er ook een spelletje van maken " pak me dan als je kan". Oh nee, daar trapt baasje niet in hoor. Dag Pike wij gaan naar huis. Maar, in tegenstelling tot wat ik dacht kwam Pike niet achter ons aan. Tja, een echte Fauve kan de wereld helemaal alleen aan. Dus terwijl de regen met bakken uit de lucht viel liep ik met Armagnac naar huis (telkens omkijkend maar geen Pike te zien) en ging toen de route weer terug, en Pike was nog steeds in de stromende regen op de dijk met zijn bal aan het stoeien  ::)
Daarna ging er ook een lange lijn aan. Toen was het snel over met zijn spelletje.
Een andere truc die ook werkte wanneer hij weer aan het draken sloeg: Negeren, net doen alsof Armagnac en ik wat interessants gevonden hadden, en als hij dan nieuwsgierig dichterbij kwam zei ik streng: maak je dat je weg komt! Nou, dat zorgde voor een opperste verwarring, dat snapte hij helemaal niet, dat klopte niet in zijn bolletje. Na een paar keer wegjagen zei ik dan als hij weer schoorvoetend dichterbij kwam, nou vooruit, kom dan maar bij me. En dan kwam hij dolbij aangerend.  :biggrin2: :biggrin2:
Slim!
Door smulpaap
#2998773
Ik had over miss pretletter een maandblad vol kunnen schrijven , het is er alleen nooit van gekomen  :biggrin2:
Ik was druk om weer nieuwe truukjes te bedenken , om mevr op andere gedachten te brengen .
Jaren daarvoor hadden we nog zo,n exemplaar . Chintha , onze Hollander
De rest van de honden hadden minder hevig puber gedrag
Door bastet
#2998875
Heel herkenbaar, hier ook eentje van nu 1 jaar die alles interessant vind om te stelen of slopen.
Als ik mijn werkschoenen mis dan weet ik dat ik buiten moet gaan zoeken  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door