Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2998319
Mini's 3-tal schreef: Nieuw kosmologisch inzicht

Het is inmiddels al nieuws van 2 weken oud, wellicht hebben jullie het al vernomen....
Twee weken oud en onbekend nieuws; dat riekt naar vermijdend ontkenningsgedrag van belanghebbenden ter plaatse...  ::)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2998365
Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”

Ik sluit me aan bij Sjaak  8)
Door BusKay
#2998370
Mieke L. schreef: Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”

Ik sluit me aan bij Sjaak  8)
Kijk toch nog iemand die wakker is....
Enne, het enige goede wat uit DH komt is toch de trein naar Amsterdam...  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2998467
boskat schreef: Dit is satirisch bedoeld ,van de Speld,heeft allemaal van dat soort stukjes ;)
Meen je dat!  :o Dat wat er bij De Speld wordt geschreven niet waar is?  :confused1:

Daar gaat mijn fundament, mijn houvast, mijn... mijn... snik  :crying:



::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2998493
Esther Q schreef: Dit is een broodje aap. Wisten jullie dat nog niet?
Broodje van Kootje ken ik wel. Maar had die ook broodjes aap dan?
Door Esther Q
#2998496
Ronald schreef: Broodje van Kootje ken ik wel. Maar had die ook broodjes aap dan?
Nee, dit broodje Aap komt uit Den Haag, dat kan niet anders.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2998499
Esther Q schreef: Nee, dit broodje Aap komt uit Den Haag, dat kan niet anders.
Maar uit Den Haag komen toch altijd Broodjes Aap? En eigenlijk alleen maar? Alhoewel ze geen dierentuin hebben (iets wat een echte stad natuurlijk wel heeft).
Door Esther Q
#2998508
Ronald schreef: Maar uit Den Haag komen toch altijd Broodjes Aap? En eigenlijk alleen maar? Alhoewel ze geen dierentuin hebben (iets wat een echte stad natuurlijk wel heeft).
Volgens mij zit het zo. Den Haag ís een broodje Aap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door