Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2999795
[quote="eelke"]
Inderdaad!


En wat een lekkere berner! :smitten:
[/quote]

idd, helaas maar 6 jr geworden  :'(
Gebruikersavatar
Door nova
#2999798
Voorlopig hou ik me  nog bij de zelf gedroogde snackjes.
Gisteren nog een lading konijne oren in de droger gelegd, verder is het mijn bedrijfsgeheim hoe ze veranderen in lekkere hondensnacks  :biggrin2:

Wat een zooi daar in die verwerkingsbedrijven,  ben toch blij met de arbo hier, ofschoon die  ook wel regelmatig doorslaan .
Gebruikersavatar
Door S
#2999815
30 à 35000 piemels op dat moment in die fabriek alleen al...  :o Je moet niet denken wat voor een massaslachting er dan dagdagelijks plaatsvindt.  :-\
Ik vond het er overigens niet zo erg hygienisch uitzien waar ze lagen tentoon gesteld. Zouden die allemaal dezelfde dag nog verwerkt worden?
(Misschien zat het in de uitzending, maar heb maar tot de helft kunnen kijken)
Door Lizzy
#2999831
[quote="dreumelaartje"]
T was weer wat he... moest wel lachen om mr. Gaus met zijn betoog over de baas/hondliefde... pipo
[/quote]
Ja, dat was werkelijk tenenkrommend vond ik :-X
Door Jantina
#2999833
Vond het wel interessant om te zien hoor, en weer heel blij met mijn eigen drogertje!
Door keetje
#2999884
Ik heb het nog niet gezien maar ben bij voorbaat al erg blij met mijn drogertje! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2999976
Ik schrok van de hygiëne in dat droog/slachthuis...  Jammer dat er bijna alleen op de buffelhuid en piemels ingegaan werd,  ik had wel eens willen weten wat er nou in die kebabsticks zit bijvoorbeeld.  Behalve kleurstof :/  en dat bedrijfsgeheim..  Ja dat zijn chemicaliën die ook in de voedselindustrie gebruikt worden.. Jaja...  Ik heb net runderhuidrollen in mn droger gemikt..  Ik houd het toch maar bij mijn eigen gedroogde spul geloof ik.  De reactie van HEMA was wel lekker makkelijk..  Incidentje..  Jaja ik geloof nooit dat ze daar steekproeven op doen ofzo..  (en Martin Gaus moet ik altijd om lachen,  hoop bla bla zonder inhoud.. )  jammer dat het programma zo kort is... 
Door orinake
#3000427
ik ben toch ook bij dat ik zelf droog.
Straks de laatste 5kg eendenvoetjes uit de vriezer halen kan die vanavond of morgen in de droger.
En dan kunnen ze weer een eindje verder.
Gebruikersavatar
Door S
#3002503
[quote="Ashena"]Ja dat zijn chemicaliën die ook in de voedselindustrie gebruikt worden..[/quote] Ja, toen dat blauwig witte slijmerige spul uit die machines kwam trok ik toch ook eventjes grote ogen...

Ja, dat is het spul waar ze ook bonen etc voor menselijke consumptie met schoon maken. Iemand een idee of dat effectief zo is?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3010045
Ze hebben er speciaal de hondenles voor afgezegd!! (en ons maar wijsmaken dat het veld te nat was  ::)  ;D )
Door M@rina
#3010255
Winkelbediende geeft als antwoord op de vraag wat zijn dierljke bijproducten: Dat is zalmolie.... ja ja...
Door kakocavi
#3010256
De diervoedingsindustrie laat zich weer goed kennen. Alle deuren worden dichtgehouden.
Door M@rina
#3010257
zelfs de bedirjven de wel mee willen werken worden door de brokkenmafia onder druk gezet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door