Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3055629
Mouse doet het gelukkig heel erg goed, ze krijgt acupunctuur om haar met haar "angstprobleem" te helpen, ze komt nu zelf haar knuffels afhalen.

Lijkt ook wel alsof ze nu pas echt rustig durft te gaan slapen, deze week lag ze met haar hoofd uit de mand als in een coma...dat deed ze eerder niet  :)
Ze begint er dus op durven te vertrouwen dat haar hier in huis niks gebeurd. Ze trekt zich nog steeds heel erg op aan het roedel, kijkt veel dingen af.
Als je opstaat springt ze niet meer steeds overeind.

In de dierenarts praktijk staat ze vol interesse rond te kijken wie en wat daar allemaal langs haar heenloopt.
Wat de schapen betreft, ik heb haar nog niet vaak meegehad, maar als de knop omgaat is ze wel heel fanatiek....waarbij het nog steeds de vraag is of ze ooit nog echt trainbaar gaat zijn, daar ben ik na 3 maanden nog steeds niet over uit.

Jake ... dat is een heel triest verhaal, die is vandaag helaas ingeslapen  :'(
Hij zou in Duitsland van de week een lam doodgebeten hebben.
Daar zijn dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen, en dat heeft me doen besluiten nooit meer zo ver weg een hond te plaatsen.
Dat moet ik eerst zelf nog een plek zien te geven, ben er kapot van  :cry2:
#3055634
ooowh die Jake wat erg  :'( :'( Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Jeetje. Hebben ze niet met jouw overlegt van tevoren? Hier schrik ik echt heel erg van.
Wel heel erg fijn om te horen dat Mouse in ieder geval wat meer plezier in haar leventje blijkt te krijgen!
Heel erg veel sterkte  :bigarmhug:
#3055639
Fijn om te lezen dat het met Mouse steeds beter gaat!!
Maar Jake... WAT VRESELIJK!!!! :'( En je vertrouwt zo te lezen niet wat daar precies gebeurd is... Doe je zoveel moeite om die hondjes een beter leven te bieden en dan wordt hij ingeslapen. :'( Wat erg!! Heel veel sterkte! :bigarmhug:
#3055644
We hebben Jake zelf daarnet laten inslapen, nadat mijn man gisteravond en nacht 800 km door gereden is om hem terug te halen. Voor mijn gevoel het enige eerlijke wat we nog voor Jake konden doen.
Toen hij hier vertrok was het een hond die goed hondentaal begreep, toen hij gisteren hier aankwam was duidelijk dat ie alleen maar geleerd had aan te vallen en van zich af te bijten, zo iets heb ik nog niet meegemaakt met een border.

Heel erg vind ik dat ik zo een inschattingsfout gemaakt heb, en nog erger dat ze niet bereid geweest zijn de hond eerder  en misschien nog op tijd, af te geven.

We hebben wel degelijk contact gehad, maar mij zijn dingen wekenlang verzwegen hoe erg het was, er werd gezegd dat er een GT bij gehaald ging worden, dat ze dit zouden doen, dat zouden doen, maar niks van dat alles is gebeurd.

Alles wat aangedragen werd is van tafel geveegd, als wij zeiden die hond heeft verlatingsangst, dan werd meteen gezegd nee dat is niet zo...dat soort dingen.
Ik had al minstens 4 keer aangeboden hem terug op te halen, en nu pas, nu het te laat was wilden ze hem afgeven.
#3055696
Och jeetje wat vreselijk van Jake  :'( de tranen springen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal!
Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen helemaal weg is!
Arme Jake, dit gun je geen enkele hond  :'(

Wel heel fijn om te lezen dat het met Mouse zoveel beter gaat! Zij blijft nog door mijn hoofd spoken... zo'n mooi meisje! Ik ben blij dat ze het bij jou zo heeft getroffen en dat je goede verzorging vruchten afwerpt! Heb je nog recente foto's?

Heel veel sterkte met het verlies van Jake en ook om dit een plekje te geven  :'(
#3055742
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Mouse :)

Maar wat in en in triest dat mensen Jake zo slecht behandeld hebben. Je doet je uiterste best de hond weer terug op de rit te krijgen en dan verknalt iemand dat even binnen no-time.
Jacqueline, ik vind dit zo ontzettend erg, zo teleurstellend, zo kl*te voor jullie. Ik ken je een beetje en ik weet dat jou dit zeker aan het hart gaat en dat je deze moeilijke beslissing zeker niet zomaar gemaakt hebt.
Verwijt jezelf aub niks! Jij hebt je best gedaan, jij hebt gedaan waarvan je dacht dat het beste was. Dat er dan een paar *piep* rondlopen, daar kun jij niks aan doen. Je kunt de mensen voor het hoofd kijken, maar niet er in!


:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door