Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3004498
Een nieuw thuis waarbij de mensen bereid zijn te investeren, zodat hij daar een geweldig leven krijgt, is heel wat waard. En nog een leuk vriendinnetje om mee te spelen erbij... wat wil een reu nog meer! ;)

De komende maand zal het moeilijkste voor jullie zijn -- alles voor een laatste keer... Maar doe het met de gedachte dat hij een nieuw en leuk leven in het verschiet heeft! Sterkte!!
#3004529
Klinkt alsof hij bij een heerlijke familie terechtkomt! Wat enorm fijn voor hem en ook voor jullie zeg! Heel veel sterkte de komende tijd Tamara, het is geen eenvoudige beslissing die je hebt genomen. Ik hoop dat de pijn wat wordt verzacht door het gegeven dat je mannetje een heerlijke toekomst tegemoet gaat bij een familie die weten hoe ze met hem moeten omgaan.
Met Nisa gaat het vast en zeker ook goed komen :)
#3004678
orinake schreef: Binnen 2 uurtjes verwacht ik de mensen voor Nisa.
Ben helemaal op van de zenuwen :(
Wat als het niet klikt?
Wat als het wel klikt en ze vertrekt?
Pffff ellendig dagje waarin zowiso veel traantjes zullen vloeien
Heel veel sterkte..t is moeilijk..maar t klinkt allemaal wel prachtig..mocht er 1 van je honden in Haarlem komen..dan wil ik eventueel wel bijspringen met vlees/barf informatie mochten ze daar interesse maar nog geen ervaring mee hebben. ;)
#3004679
Summerditches schreef: Heel veel sterkte..t is moeilijk..maar t klinkt allemaal wel prachtig..mocht er 1 van je honden in Haarlem komen..dan wil ik eventueel wel bijspringen met vlees/barf informatie mochten ze daar interesse maar nog geen ervaring mee hebben. ;)

Haarlem word het niet, de vrouw is nog niet klaar voor een 2de hond :) Dit was voor Lykaios en hij gaat naar regio Brugge (blijft dus in de buurt).
Als het klikt met Nisa en Déus gaat ze naar Heerlen. zij gaat zowiso over op brokjes, maar ja beter een gouden mand en brokken dan een hel en vers zeker?
Ik heb een goed gevoel bij deze mensen, hun Déus is familie van men Illa ;) (Déus is zoon van Aik, Illa Kleindochter van Aik) Grote tuin enz. Wat wil je dan nog meer...
#3004681
orinake schreef:
Haarlem word het niet, de vrouw is nog niet klaar voor een 2de hond :) Dit was voor Lykaios en hij gaat naar regio Brugge (blijft dus in de buurt).
Als het klikt met Nisa en Déus gaat ze naar Heerlen. zij gaat zowiso over op brokjes, maar ja beter een gouden mand en brokken dan een hel en vers zeker?
Ik heb een goed gevoel bij deze mensen, hun Déus is familie van men Illa ;) (Déus is zoon van Aik, Illa Kleindochter van Aik) Grote tuin enz. Wat wil je dan nog meer...
Meer kan eigenlijk niet..het meest mooie in deze situatie..we duimen mee
#3004755
Ok pffff krijg de kraantjes niet toe, dus maar even van me af schrijven.
Vandaag was het dus D-day voor Nisa.
De mensen hadden een rit van 2.5u achter de rug, dus eerst even kennis gemaakt met hen en met Déus. Een Opa van 10 jaar ;)
Nadien zijn we de tuin in gegaan en heb ik Nisa er bij gehaald. Ze laten snuffelen terwijl ze beiden aangelijnd waren. En omdat we zagen dat dat super verliep hebben we besloten ze los te laten spelen.
Ipv een oude knar van 10 jaar stond er een jonge snaak naast Nisa, lekker snuffelen, gek doen, springen, spelen.
We hebben ze gewoon laten doen en ondertussen heb ik met de baasjes kunnen babbelen.
Nadien dan binnen papierwerk ingevuld. En was het tijd om afscheid te nemen.
Ik heb me sterk kunnen houden tot ze in de koffer van de wagen sprong.
De kranen gingen open en zijn nog niet gestopt.
Ben al 3 keer opnieuw beginnen typen en er zullen vast nog fouten in staan. Mijn meisje is nu opweg naar Nederland waar ze Limburg onveilig mag gaan maken met haar vriendje Déus.
Baasje gaat me straks nog foto's bezorgen van tijdens het spelmoment.
Ik weet dat ze super zit, maar het doet toch verdomd veel pijn om haar te laten gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door