Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2996369
:smitten:

Hij draait zo heerlijk mee, die gozer :)

Hij is zo'n lief blij vrolijk ding en hij speelt zo graag met de meiden. En hij lijkt zooooo op Biscuit en Fritzi :smitten:

Ik heb nu twee honden die de ruit in de auto zitten te likken, Basic en Fritzi :biggrin2:. Ze blijven wel mooi schoon zo (niet dus :biggrin2:). De eerste dag kwamen we na de wandeling weer bij de auto aan, peert meneer 'm he. Die dacht "dikke loeloe". Ik zweer je, ik heb zelfs de dierenambulance gebeld om me te helpen (hahaha, Leo gebeld ;D). Basic zag Leo, rende heel hard op hem af en vloog hem zo in de armen, dus Leo zegt "kip, ik heb je :biggrin2:". Maar, 2 daagjes lekker trainen en hij komt braaf naar me toe, kan hem aanlijnen en hij loopt mee naar de auto. Slim ding :) (en hele goeie worst, hahaha!).

Ik zou geen vijf Dalmaten willen hoor, want dat is best veel. Maar eerlijk gezegd is het ook geen straf :biggrin2: (Leo leest toch niet mee op Barfplaats, hihihi). Ook best leuk, een reu ;D

Dat ziet er zo uit, vijf Dalmaten aan de riem :biggrin2:

Afbeelding

Lekker scharrelen in de tuin met Frou:

Afbeelding

Hoewel, hoewel.., een reu erbij? Dan hebbie dit ook weer he :biggrin2: :biggrin2:

Afbeelding

Oh, inclusief groene klodders tegen de muren ;D. Vandaag even goed piem spoelen :D

En wandelend ziet dat er zo uit, dat spelende gespuis:



En zo:

Door Ike
#2996371
Wat is het genieten van de aandacht (spelen) van jouw mooie meiden voor Basic!  :D
Die wil straks niet meer weg  :biggrin2:
En uhh.....dat lukt je best hoor met 5 honden lopen  8)
#2996482
monster schreef: En je kunt ze goed terugvinden in het bos. Zoek maar eens 5 labradors met schutkleuren.
ja echt he! :o vooral als ze dan ook vooraf eerst een modderbadje genomen hebben,je loopt er straal langs  ;D

maar ik vind het echt super stoer 5 grote honden in je eentje!! O0
ik weet niet of ik dat zou durven.
Door Lizzy
#2996483
monster schreef: En je kunt ze goed terugvinden in het bos. Zoek maar eens 5 labradors met schutkleuren.
Vooral die blonde is niet te doen ;D ;D

Maar moet je mij eens zien als het een beetje gesneeuwd heeft! Dan zijn zij echt compleet onvindbaar :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door