Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#2995860
bloemetje schreef: Tussen 5 en 8 uur  :-X. Daar wordt je echt niet blij van  :-X
En dat op winterdagen als de vraag te groot is. Ik lees dan: als het vriest dat het kraakt en iedereen thuis komt om een heerlijke warme maaltijd te kunnen klaarmaken. Mag je bij kaarslicht een boterham eten en ondertussen je huis niet warm krijgen.  :o
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2995867
Maar het is een plan dat alleen maar in werking zal worden gesteld als er een stroomtekort is. Het is nog niet gezegd dat dat ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren. Hangt ook allemaal een beetje van de omstandigheden af. In geval van een zachte winter is afschakelen waarschijnlijk niet eens nodig. Bij een gemiddelde winter zal er naar schatting gedurende de hele winter ca. 50 uur afgeschakeld moeten worden. Bij een strenge winter kan dat oplopen tot boven de 100 uur. Huishoudens die buitenaf wonen zullen als eerste worden afgeschakeld. Die verwarmen toch al vaak op hout en/of mazout.
Ik zou er in mijn Belgische tijd niet zo benauwd voor zijn geweest. Paar stormlantarens en kaarsen in huis en klaar.
Door hannabelgje
#2995885
Ik ben er ook niet benauwd voor. Dat riepen ze vorige winter ook en toen was er ook niks aan de hand. We zullen wel zien. Het gaat gebeuren als het koud is en dan maakt het voor de vriezers toch niet uit.
Door BusKay
#2995988
Maar hopen dat je dan tussen 17.00 en 20.00 geen honger hebt en je elektrische auto niet toevallig leeg is.
Dagelijks je wekker opnieuw instellen zal ook geen pretje zijn....  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2996045
Esther Q schreef: Bedankt voor de reacties! Ik loop echt achter joh! Had ik niet gedacht, maar als je niet in NL woont dan raak je toch echt verwijderd van alles dat er gaande is.
Teletekst.nos.nl  ;)
#2996047
Dankzij de zoon van Dries Roelvink weet ik nu ook hoe tolerant ik ben! Ik las laatst in een column van de Volkskrant over een "middelmatige pijpvideo" die er van zijn zoon was verschenen. Ik ben er automatisch van uitgegaan dat die Dave (?) degene was die peep, maar een week of zo later las ik in een andere column dat hij de gepeepte was.
Maar goed, als je drie jaar achter elkaar met een homovriend naar de Zweedse finale van de voorronde van het Eurovisiesongfestival bent geweest, kijk je nergens meer van op. :biggrin2:
Door Esther Q
#2996052
Anne in Duitsland schreef: Dankzij de zoon van Dries Roelvink weet ik nu ook hoe tolerant ik ben! Ik las laatst in een column van de Volkskrant over een "middelmatige pijpvideo" die er van zijn zoon was verschenen. Ik ben er automatisch van uitgegaan dat die Dave (?) degene was die peep, maar een week of zo later las ik in een andere column dat hij de gepeepte was.
Maar goed, als je drie jaar achter elkaar met een homovriend naar de Zweedse finale van de voorronde van het Eurovisiesongfestival bent geweest, kijk je nergens meer van op. :biggrin2:
Ik voel me al een stuk meer op de hoogte :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door