Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#2995763
Pauline schreef: Omdat eiwitrijke voeding kan zorgen voor borstgroei. En eieren bevatten ook eiwitten natuurlijk.... Zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat er wordt gesuggereerd dat het wel kan.
Oké weer wat geleerd, ga even over denken wat ik ergen vind.
Minderen met eieren eten of mega grooten borsten  :g:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2995767
Nu eet ik zelf eiwitrijk en mijn borsten zijn niet gegroeid, maar ze waren ook al niet klein..... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door jasmijn
#2995774
keetje schreef: Ik eet best wel eiwitrijk maar geen groeiende boops hoor! Helaas.
Wil je wat van mij hebben dan  :biggrin2:
Ik had F, maar het gaat nu richting G  :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#2995776
Kan ook cyclusafhankelijk zijn. Ik weet niet in hoeverre een mirena een cyclus helemaal plat legt, maar ik dacht dat deze er voornamelijk voor zou zorgen dat er geen innesteling kan plaatsvinden. In dat geval heb je wel een cyclus.
Het kan ook zijn dat je bh's zijn versleten. Stiekjes eruit of elasticiteit verminderd en daardoor minder steun en dan vallen ze er sneller uit.
Door bloemetje
#2995825
koekje schreef: Kan ook cyclusafhankelijk zijn. Ik weet niet in hoeverre een mirena een cyclus helemaal plat legt, maar ik dacht dat deze er voornamelijk voor zou zorgen dat er geen innesteling kan plaatsvinden. In dat geval heb je wel een cyclus.
Het kan ook zijn dat je bh's zijn versleten. Stiekjes eruit of elasticiteit verminderd en daardoor minder steun en dan vallen ze er sneller uit.
Die ligt normaal zo goed als plat. Ik word al jaren niet meer ongesteld. 
Door K&D
#2995845
koekje schreef: Het kan ook zijn dat je bh's zijn versleten. Stiekjes eruit of elasticiteit verminderd en daardoor minder steun en dan vallen ze er sneller uit.


Snelle liften zijn ook funest.

Afbeelding


:biggrin2:
Door **Jolanda**
#2995876
pluk schreef: Waarschijnlijk is je bh omvang wel kleiner toch? Ik ben enkele jaren terug bijna 30 kilo afgevallen. Mijn omvang werd kleiner, maar de cup groter. Dus stel je had eerst 85C, dan kun je nu rustig 75D hebben  ;D
Dit dus!

Ik zou me niet druk maken over een eventuele zwangerschap.
Als de omtrek kleiner word doordat je afvalt, word de cupmaat groter.
Zoals hier boven staat is de inhoud van een 85C gelijk aan de inhoud van een 75D. Had jij eerst 85F, kan het dus zijn dat je nu 75G hebt. Dan is de omtrek kleiner geworden, de cupmaat groter maar de inhoud is hetzelfde gebleven.
Door Anne in Zweden
#2996054
K&D schreef: [/b]

Snelle liften zijn ook funest.

Afbeelding


:biggrin2:

Wahaha!


@Jasmijn: gelukkig dat de test negatief was!
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 25 sep 2014, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2996207
Sorry foute informatie m.b.t. omvang en cupmaat.

85C = 80D = 75E = 70F.

Omvang omlaag, cupmaat omhoog.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door