Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2994968
Kaela schreef: Uh. Vanaf nu je tanden niet meer poetsen. Niet meer douchen. Voordat je er heen gaat de vieze pis-stal van je pony uitmesten en je niet meer omkleden. Als het even kan nog wat lekkere kinder-melk-spuugjes op de kleren erbij. Haren ook niet meer wassen of kammen. Uiteraard betreft dit alles een outfit van een joggingbroek en sweater, liefst met minimaal 2 gaten per item. Crocs eronder, roze ofzo.
Martine-Tom schreef: Oh en 1 van de kids fiks verkouden laten worden en die met snotneus en al meenemen onder het mom "tja ik heb nooit oppas" wedden dat je niet aangenomen word  :biggrin2:
:biggrin2:

Ach, wie weet is het een super leuke baan. (Uhuh  ::))
Ik kan natuurlijk ook lekker Nederlands-Duits praten. Ich habe es nicht gewusst  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2994969
Kaela schreef: Wat een gaaf ding Martine! En met extra waarde voor jou, dus fijn dat ie bij jou komt wonen!

Ja idd :) Ik heb helemaal niks van geldelijke waarde uitgezocht, alleen van die dingen die me echt aan opa en oma doen denken. Het lagere schoolraport van oma lag er ook nog, als niemand dat neemt wil ik dat wel, ze was goed op school en wilde doorleren, in de 5e klas hoorde ze dat dat niet mocht van haar vader (bakker dus ze moest meehelpen als oudste) en toen had ze er zo de pee in dat ze ineens van 8en en 9ens afzakte naar onvoldoendes en om de haverklap spijbelde...zooooooo niet herkenbaar  :biggrin2: :P ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2994979
Hihi hier heb ik de klok van mijn oma hangen en wilde nog het (zilveren) pepermuntdoosje maar die bleek mijn oma aan mijn moeder te hebben toegezegd dus wie weet komt die alsnog ooit bij mij  :biggrin2: klok blijft best onding om goed te laten lopen maar hij tikt zo lekker en je hoort hoe laat het is :-) Als ik ergens anders slaap voel ik mij bijna onwennig omdat ik de klok niet hoor  ;D
Al is het grootste geschenk dat mijn ouders van de erfenis appartementje hebben gekocht voor mij waardoor ik het huis uit kon  :D

Hier in de hypermodus maar niemand om het te delen. Vl is sporten en ma onbereikbaar. Scriptie wordt eindelijk doorgestuurd naar tweede beoordeler :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995085
-Annemarie- schreef: Goede berichten allemaal!  :)

Behalve die van Kim underscore dan.  :(  Het voelt raar om te zeggen, maar we duimen dat je heel erg tegenvalt, zullen we maar zeggen.  ;)  :-*
Ik duim gewoon dat het heel erg meevalt  :)
Wie weet is het erg leuk, en maak ik me zorgen om niks.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995106
Het lijkt nou net of ik me te goed voel om daar te werken  :-\ Dat is het heus niet. Ik vind het prima om wat voor werk dan ook te doen, zo lang het niet minder oplevert dan de 60% ww die ik nu krijg. Want ik moet om te kunnen werken ook een auto aanschaffen en tanken, kinderopvang betalen voor de hele week, en zorgverzekering regelen. Dus zelfs als ik net zo veel betaald krijg als mijn ww nu, hou ik veel minder over. En dat is gewoon echt onmogelijk op dit moment.

Ik maak me gewoon zorgen over de financiën, en ik dacht nou net dat we daar vanaf waren  :(
Door TMG1961
#2995117
Mijn fiets was meer stuk dan gedacht. Als extra bovenop nieuw achterwiel en remblokjes moest ook achterband vernieuwd worden en ketting en cassette achter(tandwielen). De ketting en cassette heb ik niet laten doen..dat kreeg bruintje niet meer getrokken. Ga dus eens online kijken of ik die voor minder kan krijgen dan de winkel vroeg..wilde er 55 euro voor hebben. De achterband is wel vervangen.
#2995127
Kim_S schreef: Het lijkt nou net of ik me te goed voel om daar te werken  :-\ Dat is het heus niet. Ik vind het prima om wat voor werk dan ook te doen, zo lang het niet minder oplevert dan de 60% ww die ik nu krijg. Want ik moet om te kunnen werken ook een auto aanschaffen en tanken, kinderopvang betalen voor de hele week, en zorgverzekering regelen. Dus zelfs als ik net zo veel betaald krijg als mijn ww nu, hou ik veel minder over. En dat is gewoon echt onmogelijk op dit moment.

Ik maak me gewoon zorgen over de financiën, en ik dacht nou net dat we daar vanaf waren  :(
Nee hoor, zo komt het echt niet over. Je had al duidelijk beschreven wat het probleem was. En ik kan me goed voorstellen dat het dan financieel heel erg lastig wordt.  Dus nogmaals:  :bigarmhug:  :-*
#2995172
Ik heb alleen even snel de uitspraak gelezen en nee, daar zullen stichtingen niet blij mee zijn dat ze "gewoon" als hondenhandelaar worden behandeld als ze voor de rechter staan.
Goeie uitspraak overigens. Krijg altijd al vlekjes van die contractjes van "je mag niks, je moet alles en wij zijn vooral niet aansprakelijk nergens voor, maar de hond blijft wel van ons en wij mogen die ten alle tijde terugtakelen als we daar zin in hebben".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door