Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2995216
Oscar heeft een heerlijke mand, een biabed in zijn bench en er slingert ook altijd nog wel een kleedje rond voor hem. Hij heeft niets te klagen!

Meneer K wilde gister aan de slag met iets met gaas. Geen idee wat ie precies in gedachten had, maar hij was nogal hangerig, dus er is nog niets van gekomen. Maar even zien of hij weer wat opknapt, is wel de bedoeling, want we willen dit weekend ook het tuinpad gaan verhogen. Alles voor het hondje, de afstap bij de voordeur is nu te hoog voor hem.
Door tt-tjes
#2996356
Ik heb losse panelen van een grote puppieren op de banken liggen. Chendo graaft ook. Op de salontafel ligt er nu ook 1. We vonden het zo raar dat er zulke krassen opzaten totdat we hem een keer s'ochtends betrapten omdat hij ons niet naar beneden had horen komen. Hij lag heerlijk te ronken.
Door Parelridder
#2996752
Ik heb een hek in mijn woonkamer, waarmee ik zit- en eethoek kan scheiden. Een zelf gemaakt hek met houten spijlen. Het hek staat gebruikelijk open, het is ook makkelijk uit het scharnier te tillen en dus helemaal weg te zetten. Ik gebruik het om de honden achter te houden als mensen er erg bang voor zijn, maar ook om ze te scheiden als er eentje tbv herstel rust moet houden (en dat niet wil ::)) én om te zorgen dat ze niet op de bank kunnen gaan als ik van huis ben of ga slapen. In dat geval is de helft van de woonkamer van hen, dat is tevens de plek waar hun kussens/mand zijn, een groot kleed dat glijden voorkomt, de waterbak..
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2997939
Na lang nadenken, vooral vanwege hele duffe hoofden hihi, hebben we puppypanelen besteld. Die willen we rond de bank zetten, zodat ie niet bij de bank kan en in de rest van de kamer lekker rond kan lopen. Ze zijn een meter hoog, dus als ze werken is het mooi en als het niet werkt, werkt dit hele idee niet. Hij kan theoretisch gezien natuurlijk makkelijk over 1 meter springen, maar we doen nu een beroep op zijn simpele ziel (hek boven ooghoogte=kan ik niet heen). Bij het traphekje werkt het, zolang er geen kat aan de andere kant zit. Bank is minder motiverend dan een kat, denken we.

Nu maar afwachten wanneer ze binnen komen en of het werkt. Ik ga wel kleden over de bank leggen als we het gaan proberen, dan is de eerste mislukking hopelijk niet ook direct reden om een nieuwe bank te moeten kopen.

Heel erg bedankt voor al het meedenken en aandragen van mogelijkheden!
Door Parelridder
#2998010
Kaela schreef: (...) Hij kan theoretisch gezien natuurlijk makkelijk over 1 meter springen, maar we doen nu een beroep op zijn simpele ziel (hek boven ooghoogte=kan ik niet heen). (...)
:biggrin2: foto!!!!!!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2998029
Kaela schreef: Hij kan theoretisch gezien natuurlijk makkelijk over 1 meter springen, maar we doen nu een beroep op zijn simpele ziel (hek boven ooghoogte=kan ik niet heen).
Dat werkt hier ook voor onze tuin! Nu is Chakotay natuurlijk ook niet het toonbeeld van intelligentie, maar toch  :biggrin2:
Door Ike
#2998077
Ike was pas echt n simpele ziel..........toen we n nieuwe leren bank hadden en hij er niet
meer op mocht (ook vanwege kuilen graven) heb ik n paar kussentjes op gelegd......
je zag m denken......ships......nu kan ik er niet meer op  :biggrin2:
Dat was dus af doende  :biggrin2:
Door eelke
#2999025
DJ en Doerak schreef: Nou, dat gaat vast werken! Als 'ie niet via de tafel over het hekje springt  ;D.
Haha, ik dacht ook al, handig met dat opstapje!  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door