Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#2994379
Gisteren viel me op dat Lizzy een dikker uier heeft en dat ze melk geeft. Echt aanraken en het drupt er uit, ze likt er zelf ook aan. Even terug rekenen naar de laatste loopsheid en ze zou inderdaad schijnzwanger kunnen zijn. Ik merk verder qua gedrag niks. Moet ik nog extra allert zijn op ontstekingen ofzo? Ze is als Dwergteckel wel laag bij de grond natuurlijk en loopt hier altijd in de bagger en het hoge gras. Of zou dat wel meevallen?
Laatst gewijzigd door Jantina op zo 05 okt 2014, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door heicke
#2994420
Het kan vanzelf overgaan, maar als er melk uitkomt en ze likt er zelf aan (waardoor ze schijnzwangerschap zelf in stand houdt) zou ik even naar de dierenarts gaan. Maar wellicht dat anderen met meer ervaring dan ik er andere meningen en ervaringen mee hebben?
Door **Jillaroo**
#2995274
Ik heb nu via Spat Pulsatilla 15C gekocht. Vanaf dag 1 van de loopsheid ben ik het gaan geven en zo te merken gata het werken want Galyi heeft ook veel uier en geeft veel melk. Verder was ze altijd knetter sjachie in deze periode.
Door Jantina
#2995398
Het is hier helemaal even een enorme hormoonexplosie.
Lizzy = schijnzwanger en geeft melk
Nina (haar dochter) = voor de eerste keer loops en vindt het allemaal heel spannend
Saar = in aanloop naar de loopsheid volgens mij, is rotvervelend in ieder geval

En arme Bas, mijn reu.... Tsja, wat moet je als vent tussen drie vrouwen met hormonale toestanden... Heel zielig zijn.
Door Jantina
#3001029
Ok.... wat doe je als 'pup' van 8 maanden bij schijnzwangere moeder DRINKT? Lizzy had achter de wasmachine een nestje gemaakt en daar mag niemand bij alleen haar dochter Nina. Dus daar mag ze niet meer komen. Ik had tot vandaag niet gezien dat Nina dus echt dronk. Lizzy heeft weer een uier waar je U tegen zegt. Morgen gaan we op vakantie, ik hoop dat dat helpt maar ja Nina gaat ook mee natuurlijk. Tips?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door