Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#2993588
K&D schreef: Dat doe je niet goed. Je moet zoetjes in de koffie doen... :P
OKOK, ik zal eraan denken...  :angel: :angel:
Maar dan mag ik toch zeker wel mee naar de Apenheul, hè....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2993636
charmed schreef: Wat denk je dat er in de kindervitamines zit? Xylitol :( diep en diep triest.. maar dat zit ook al in hondenvitamines en supplementen. Straks kan je niets meer kopen zonder gif
In kindervitamines blijkt ook hoeveelheid voor volwassenen te zitten waardoor ze overdosis krijgen  :-X
#2993642
dinky89 schreef: In kindervitamines blijkt ook hoeveelheid voor volwassenen te zitten waardoor ze overdosis krijgen  :-X
Nah, de hoeveelheden die in NL zijn toegestaan in dit soort preperaten zullen bij voorgeschreven gebruik nooit voor een overdosering gaan zorgen.
#2993644
Omg... Zooi komt er hier niet in :(
Die vitamines slaan we ook over, zelfs de vitamine D hebben mijn kids voornamelijk uit de buitenlucht van de zon te halen.
Cb arts hier wist geeneens dat je het zo zelf aanmaakt :(

Ik geloof meer in gezonde, gevarieerde voeding met een lekker schepje rietsuiker in mijn koffie.
En zoonlief? Die vraagt om fruit en groenten als snoep omdat koekjes alleen bij opa's en oma's horen :)
Zou het toch nog voorkomen met mijn kids :)
#2994035
Kim_S schreef: Whaha, jongste dochter zegt "snoepie" tegen gedroogd fruit. Ik laat haar nog even in die waan :biggrin2:
Maar zo werkt slim opvoeden toch ook?
Zoonlief kreeg gedroogde abrikoos of rozijntjes na het plassen op het potje.
Als hij iets wil drinken mag hij kiezen uit water of melk en één keer limonade, maar da's dan zo aangelengd dat ik het zelf geeneens proef.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door