Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2993223
Als je alles zou kunnen worden wat je zou willen....welk beroep zou je dan graag uitoefenen?

(Ongeacht wat het verdient, wat je voor opleiding nodig hebt, waar je woont...gewoon wat is je droombaan?)

Vroeger wilde ik hondentrimster worden. Later werd dit chemicus, een blauwe maandag SPW gedaan...tot ik stage moest lopen op een kinderdagverblijf...niet mijn ding  :biggrin2: Even gedacht over een eigen winkel.
En nu lijkt het me geweldig om coach te worden, weet nog niet zo goed wat, ben het nog aan het uitdenken, observeren, signaleren, regelen, uitzoeken...blijken best mijn ding te zijn en daar zou ik iets mee willen, maar weet nog niet precies wat  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2993227
Ik zou het liefst als advocaat consumenten bij willen staan en dan met name bij koop via internet.

Opleiding heb ik wel (Informaticarecht) maar zit geen geld in helaas :-( Want wie betaald nou advocaat wanneer het gaat om iets van 50 euro.......
Misschien dat ik het meer in de hoek van voorlichting geven moet zoeken (nadat ik vandaag bericht heb gehad dat mijn sollicitatie op advocaat-stagaire is afgewezen). Vond het namelijk erg leuk om met stage voor klas te staan (nerveuze 1ejaars universiteit)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2993230
Geneticus
Architect
Binnehuisarchitect
En gewoon om de 10-15 jaar compleet iets anders :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#2993252
Moeder  :-[
Het zullen wel bepaalde hormonen ofzo zijn, maar ik heb denk ik mn nieuwe roeping gevonden  :-[
Het scheelt natuurlijk ook dat ik een ontzettend leuk kind heb  :P
Door Martine-Tom
#2993255
koekje schreef: Moeder  :-[
Het zullen wel bepaalde hormonen ofzo zijn, maar ik heb denk ik mn nieuwe roeping gevonden  :-[
Het scheelt natuurlijk ook dat ik een ontzettend leuk kind heb  :P
Denk dat deze posting even een sticky moet worden, als je op een nacht weer eens wakker word van kind in spuitluier en je diep in de nacht je bed kan verschonen en baby verschonen en heel hard zucht...zullen we je aan deze woorden herinneren, zo zijn wij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2993257
Een plantenkwekerij met bijzondere 1-jarige planten en in de zomer een grote pluktuin.
Hier mogen dan alleen maar hele aardige mensen komen, die niets te zeuren hebben en heel erg blij zijn  :).
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2993261
Nou.... Die boerderij met allerlei dieren.... Zucht..... Dat zou ik ook wel willen...... Heerlijk.... Kom zelf uit Friesland (tot mn 22ste gewoond), nu dus al 18 jaar in DH... Zou zo graag terug willen, maar ja........ Idd vooral blijven dromen..... :-\
Gebruikersavatar
Door koekje
#2993267
Martine-Tom schreef: Denk dat deze posting even een sticky moet worden, als je op een nacht weer eens wakker word van kind in spuitluier en je diep in de nacht je bed kan verschonen en baby verschonen en heel hard zucht...zullen we je aan deze woorden herinneren, zo zijn wij  :biggrin2:
wat liev  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2993268
Martine-Tom schreef: Denk dat deze posting even een sticky moet worden, als je op een nacht weer eens wakker word van kind in spuitluier en je diep in de nacht je bed kan verschonen en baby verschonen en heel hard zucht...zullen we je aan deze woorden herinneren, zo zijn wij  :biggrin2:
Maar daar hoeft hij niet sticky voor hoor, dat onthouden wij zo ook wel. :biggrin2:
Door monster
#2993274
smulpaap schreef: Ik zou Floortje Dessing wel op willen volgen  :biggrin2:
en anders imker worden
Door Urs
#2993277
Toen ik op de basisschool zat wilde ik leeuwentemster worden, toen in de dierentuin werken. En weer later wilde ik boerin worden. En via wat omwegen is het toch aardig gelukt. Ben koeien boerin  :), maar ik zie het nu niet als baan maar het is een way of life, we zijn 24 uur per dag , 7 dagen per week er voor de koeien.

En nu kan ik niet een baan verzinnen wat mijn droombaan zou zijn. We hebben natuurlijk nog wel ambities mbt tot de koeien.
Door Lida. S
#2993286
olifanten-oppasser, of beheerder van een kinderboerderij die verboden is voor kinderen en verder ook maar 1 dag per week geopend is voor het publiek.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2993290
Makelaar  :biggrin2:

Nee als ik echt zou mogen kiezen, boerin. En dan schapen fokken voor het vlees, eventueel melk, en pony's fokken voor de leuk  :)
We zijn al een eind op weg, alleen nog schapen aanschaffen om te starten met fokken. (past nog niet qua budget)

Oh en ik zou heel graag een dierenwinkel runnen met allemaal leuke producten  :)

En als dat niet gaat doe maar labrat  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door