Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2992593
Hier gelukkig nog nooit een lijk aangetroffen . Zo nu en dan lees je zo,n bericht weleens , hondenbezitter of trimmer treft lijk aan .

Wij hebben weleens een tas gevonden , onder een brug . Toch maar even gaan kijken en de tas opengemaakt .
Daar zat o.a geld , een ID bewijs en en trui in . Naar de politie gebracht , we hadden het vermoeden dat het van iemand was die was gaan varen
Op die plek is een kano route .

Een bejaarde man in het park , de man had pech met zijn scootmobiel . Gebeld naar bejaardenhuis en de hulptroepen kwamen .

Een vrouw op het ijs , ze was in alle vroegte gaan schaatsen . Was gevallen en had een gebroken heup , 112 gebeld en naar de dichtsbijzijnde boer gelopen om een deken etc . te halen . Tessa had de vrouw blijkbaar gehoord . Ik niet , dus ik had zoiets van wat heeft die hond nou ?

Schapen in de sloot , paard in de sloot . Kat blijkbaar door het ijs gezakt , en dood .
Gewonde of zwakke vogels . Tessa heeft ons er al menig maal op gewezen , zo kwam ze eens met een verzwakte waterhoen in haar bekkie aan zwemmen , kijk dan baas , tis niet in orde hoor .  :biggrin2:
Amber wees me erop dat er in de struiken iets niet in orde was . Een oude dode kater .

Amber was denk ik een jaar of 2 , en Tessa 4 . We liepen in een stuk stille polder , de dames waren lekker aan het ravotten en liepen voor me uit . Er stond een geparkeerde auto .
Niets bijzonders te zien , vaak gaan mensen dan even wandelen of bv een vogelaar . Maar dat had ik toch niet helemaal goed gezien . Het portier stond blijkbaar een heel klein stukje open .  En ik zag Amber de auto ingaan . En daarna zag ik twee spiernaakte mensen uit de auto komen ,die blijkbaar lekker aan het rollebollen waren in de auto .... totdat mevr tank hun plezier kwam bederven  :biggrin2:
#2992627
Nou, toevallig dat ik net 2 mensen tegenkwam die met z'n 2en naar een boom stonden te staren, dus op mijn  ??? ??? ??? blik. Kreeg ik als antwoord dat ze aan het proberen waren een parkiet te vangen.  ::)

Dat uh, was het wel zo'n beetje van de afgelopen 10 jaar  :biggrin2:

(ik kom zelden iemand tegen, vind geen lijken en ook geen silluge vogels oid)
#2992659
een golden die naar me toen kwam, geen baas te zien, bleef maar rondjes om me heen lopen en liep dan verder weg en omkijken... hond gevolgd.... hoorde bij een baas in een rolstoel die was omgevallen....

een x een man die zn broek naar beneden trok...... en zei van zoiets heb je nog nooit gezien he..... antwoorde ik; dat klopt, nooit geweten dat t zo klein kon zijn.... weg was ie
#2992711
Wonend midden in een toeristengebied is het zeker s zomers never a duel moment.  :D

Vanmiddag was er een stel bezig met de opnames van een heuse fotoshoot voor volwassenen, na wat commentaar van voorbijgangers trok ze gelukkig een badpak aan, waarna de shoot wel verder ging maar op een wat aanvaardbaarder niveau voor een publiek gebied.  ::)
Verder vinden we hier vrij regelmatig al dan niet schone slapers waarvan het bij sommigen niet helemaal duidelijk is of ze nog adem halen en waarbij sommigen niet eens wakker worden als de honden over ze heen denderen. Het zal een leuke avond zijn geweest als je in slaap valt in een honden losloopgebied, tussen de drollen. :biggrin2:
#2992713
dat topic is toch wel bewaard Lizzy ?  :)

Vorig week stond op de website van omroep Brabant dat er gezocht werd naar een lijk in het bos waar ik altijd loop, dus ik had een lijk kunnen  aan treffen. De afgelopen dagen wel veel militairen tegen gekomen en een hond die onder de stront zat (van mij, dit valt regelmatig samen met oefeningen van het leger).

Ik ben ooit wel kinderen tegen gekomen die hun konijn uit lieten, los. Leuk als je met 2 goldens aan komt zetten.

Op het strand, een dode zeehond en een alk onder de olie. Die heb ik toen naar een vogelopvang gebracht. Een flink eind voor gereden, terwijl er 1 kwartier van waar ik woon zit, maar ik dacht dat ze aan de kust meer ervaring met olieslachtoffers zouden hebben.
#2992735
Door deze verhalen bedenk ik er weer een van een paar jaar geleden. Toen vond ik ' morgens om 8 uur een jongen op het hondenveld met een psychose. Hartstikkekoud, alleen t shirt en onderbroek en blote voeten. Hij bleef maar verhalenover een vriendin tegen een boom vertellen. Een collega wandelaar heeft de politie gebeld en mijn honden meegenomen. Ik ben bij hem gebleven tot de politie kwam. Zo zielig, helemaal vanhet padje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door