Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#2994295
Kaio schreef: Maar eh maakt dat ding geen geluid dan, of zoemen oid?
Ja ze maken inderdaad een beetje geluid, lijkt een beetje op een ventilator geluid maar dan de hele tijd hetzelfde. Ik zit nu 2m van de Boneco af en ik hoor hem nu heel zachtjes (staat op zachte stand).
Maar meestal hoor ik ze niet, teveel geluid om me heen van de beesten/tv/radio en ik ben eraan gewend.
Door nikèdog2000
#2994304
Lil schreef: Jammer dat die maar voor 20 m2 is, want de woonkamer is 32m2. Maar ik zie wel dat ik voor 150 euro klaar kan zijn. Ideaal.
deze is voor 32 a 80 vierkante meter hoor
Door Lizzy
#2994326
Tja. Wij kunnen dus geen luchtzuiveringsapparaat gebruiken waar luchtbevochtigers in zitten. Wij hebben al een te hoge luchtvochtigheid in huis. Ik zou er eerder een kunnen gebruiken waar ook een luchtontvochtiger in zit. Maar ja, die verbruikt dus 60 watt. Ik vind dat echt teveel voor een apparaat wat dag en nacht aan moet staan. Kan ik er een nemen zonder luchtontvochtiger, die verbruikt minder dan 10 watt :g:

Ik kan ook iedere 2 dagen blijven stoffen :biggrin2:
Door sella
#2994362
Lizzy schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Ik wist dat dus niet he, dat er zoveel stof met de honden mee kwam. Echt leerzaam, dit forum :biggrin2:

Ik maak ook een emmer sop. En dan met een microvezeldoek alles vochtig afnemen. Ik nam vandaag het Dalmatierschilderij af, dat was al een week of 2 geleden, naaah, je zou denken dat ik echt een heul vies wijf ben :-X :biggrin2:

Maar goed, niemand van jullie heeft zelf last van het stof, qua longen, hoesten, hoofdpijn en dergelijke?
Ja hoor ik wel, maar goed, ik heb nu gladde vloeren en ik doe dagelijks voor het slapen gaan en met opstaan de swiffer boven onder het bed door ect, en beneden wordt er dagelijks de meubels met de swiffer duster gedaan, en om de dag met een vochtige doek. Anders loop ik maar te blaffen en snotteren. En ja koppijn van de holtes die last hebben van de gezwollen slijmvliezen. Het is stukken beter te doen nu er boven ook gladde vloerbedekking is.
Ik gooi ook dagelijks de heren buiten onder de waterblazer, vinden ze heerlijk en scheelt veel stof binnen en jeuk voor hun.
Door Lil
#2994554
nikèdog2000 schreef: deze is voor 32 a 80 vierkante meter hoor
Dan zie ik die op de site niet. Die van 100 euro is voor 20  helaas.
Door nikèdog2000
#2994557
Lil schreef: Dan zie ik die op de site niet. Die van 100 euro is voor 20  helaas.
als je op de link drukt die ik heb gepost dan zie je hem helemaal links op het scherm
Door Lil
#2994646
nikèdog2000 schreef: die is het niet hoor
ahhh de bevochtiger die ook reinigt. Die is idd voor 35m2 of 85 kuub (geen m2 Afbeelding ). Die is voldoende, maar vrees dat het hier al vochtig genoeg is. Ik keek bij de reinigers.
Door Ramses1
#2995145
Ik heb inmiddels een oudere clean Air neergezet en hij staat hier dag en nacht aan, de honden eens in de paar dagen droog onder de blazer en het verschil in stof is echt enorm.  ;D
Door Lil
#2995256
Ik wacht nog even een maandje, lijkt mij heerlijk. De stemmer (van de piano) zei dat misschien als de verwarming aangaat het iets te droog is in huis en dan zou ik dus zo'n bevochtiger neer kunnen zetten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door