Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
#2991289
Hier in huis ligt veel stof,
maar dat komt niet alleen van de huisdieren, het wonen in een oud huis  met  kieren en naden zorgt ook voor genoeg gedwarrel/ stofbende

Voordeel:
Als je eens schoonmaakt zie je echt dat het schoon wordt, voor eventjes ;D
Door Erna
#2991339
Angelique schreef: Ja joh.  :biggrin2:

Hier in een ver verleden een keer de fout gemaakt om binnen (dan wel in de trimsalon) een waterblazer op een droge vacht te zetten. Nah echt, je wist niet  wat je zag  :-X

Maar hier is afstoffen ook iets wat je doet 5 minuten voor de visite binnekomt.Verder is het kansloos  :biggrin2: En afstoffen doe ik altijd met een natte doek tesamen met spuitflacon water/sop, anders is het gewoon op laten waaien om het 10 minuten later weer terug te zien dwarrelen.
Hier dezelfde tactiek :-)
Door Erna
#2991343
Lizzy schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Maar goed, niemand van jullie heeft zelf last van het stof, qua longen, hoesten, hoofdpijn en dergelijke?
Jawel.

Maar ja....ik kan niet 24/7 aan de schoonmaak hier en dat is ook redelijk kansloos met het aantal honden.
Door nikèdog2000
#2993895
:mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce:


ik heb al vanaf dinsdag niet meer afgestoft

ik heb een clean air luchtbevochtiger en stof vreter gekocht

je kan er een paar druppels van 1 of ander luchtje in doen
en je hele huis ruikt weer fris

zelfs als je binnen rookt zoals ik

ruik je het niet
Door Anne in Zweden
#2993962
nikèdog2000 schreef:
ik heb al vanaf dinsdag niet meer afgestoft

ik heb een clean air luchtbevochtiger en stof vreter gekocht

Ik heb al sinds 3 september (2013) niet meer afgestoft. :P :biggrin2:

Welke Clean Air heb jij, Rita? Ik zie de CA-508, maar die is zo duur. De CA-401 is humaner geprijsd, en heeft geen vervangfilters nodig.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2993964
Anne in Duitsland schreef: Ik heb al sinds 3 september (2013) niet meer afgestoft. :P :biggrin2:

Welke Clean Air heb jij, Rita? Ik zie de CA-508, maar die is zo duur. De CA-401 is humaner geprijsd, en heeft geen vervangfilters nodig.
Wij wel  :P :biggrin2:

Ik lees trouwens geïnteresseerd mee. Hier ook heul veul stof  :-X
Laatst gewijzigd door Kim_S op zo 21 sep 2014, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#2993966
Kim_S schreef: Wij wel  :P :biggrin2:

Ik lees trouwens geïnteresseerd mee. Hier ook heul veul stof  :-X
Shit, ik hoopte al dat jij de zondag op een nuttiger manier aan het doorbrengen was en dit niet zou lezen! ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2993970
Anne in Duitsland schreef: Shit, ik hoopte al dat jij de zondag op een nuttiger manier aan het doorbrengen was en dit niet zou lezen! ;D
Ik? Iets niet lezen op BP? Mission impossible  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2993971
Lizzy schreef:

Maar goed, niemand van jullie heeft zelf last van het stof, qua longen, hoesten, hoofdpijn en dergelijke?
Jawel, ik vlieg elke dag even met een stofdoek rond en stofzuigen ook elke dag.
1 keer in de week doe ik het echt grondig...en dat is net genoeg om er niet al teveel last van te hebben  :biggrin2:
Door Ramses1
#2994092
nikèdog2000 schreef: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce:


ik heb al vanaf dinsdag niet meer afgestoft

ik heb een clean air luchtbevochtiger en stof vreter gekocht

je kan er een paar druppels van 1 of ander luchtje in doen
en je hele huis ruikt weer fris

zelfs als je binnen rookt zoals ik

ruik je het niet
Super!
Door Shanti en co
#2994169
eelke schreef: Moeten die dingen een hele dag aan staan?
De onze staan bijna altijd aan, ook 's nachts. Als er net gekookt is of als er allergische mensen zijn ofzo staan ze hard maar meestal op de zachte stand.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door