Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#2989105
Enkele weken geleden kwam er hier iemand op bezoek wiens hond even mijn woning ging onderplassen  :-\  :-X  (reutje) onmiddellijk opgeruimd en met water en zeep afgenomen, nadien flink gepoetst met dettol en azijn maar Toby had het er sindsdien lastig mee en ik moest de ganse tijd waakzaam zijn.  ik heb urin-off besteld maar volgens mijn da werkt poetsen met Biotex (andere waspoeder ook maar biotex is 't best) zeker zo goed en ik moet zeggen ik gebruik ze nu door mekaar en merk eigenlijk weinig verschil. Tobi is sindsdien soms ook op toer om die kleinste na te lopen en die zijn plasjes te overplassen buiten op het tuinpad. Poets ik met bv Ajax, kan ik net zo goed niks doen, neem ik Biotex zie ik hem niet meer snuffelen.  iemand hier die er ook ervaring mee heeft of beeld ik me wat in ?
Door bloemetje
#2989112
Nee hoor dat klopt. Men zegt eerst azijn/biotex daarna spiritus/alcohol.  Urine off hoor ik niet veel goede ervaringen mee.
Door lianneke
#2989125
Ooit een 2e hands kleed gekocht op MP. Is het schoon mevrouw? Ja hoor, brandschoon nooit huisdieren gehad.
Thuis ging ik eens goed snuffelen want ik rook toch een wel heel bekende lucht. Kattepis!
Twee keer schoon gemaakt met biotex, echt een laag erop en in laten trekken. Daarna schoon gespoeld onder de buitenkraan en nu is het weg. Koop geen kleed meer op MP.
Door K&D
#2989192
Het beste is producten met enzymen te nemen, maar voorwaarde is de boel goed nat te houden, anders kunnen de enzymen het werk niet doen. (grauwe kragen van blousen etc zet je ook in de 'week' met Biotex) Stenen zijn lastig omdat het snel opdroogt. Biotex enzo bevatten enzymen, dus die zouden moeten werken.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2989218
Biotex en wanneer het droog is soda erover strooien,behoorlijke tijd laten zitten en dan met stofzuiger op zuigen! Soda haalt restgeurtjes weg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door