Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#2988546
Gefeliciteerd 'kleintje' en ik hoop dat je verjaarstaart lekker is?
Veel plezier vandaag!
Door Mowgli
#2988593
Hartelijk gefeliciteerd Michiel! Ik wens je een hele fijne dag toe. Volgens mij wordt je iedere dag al door je meissie verwend, maar ik zeg het toch nog even: "laat je heerlijk verwennen vandaag"  :birthday:
Door eelke
#2988613
Gijs wil je graag een verjaardagszoen komen geven! Hij zegt dat beste vrienden dat doen!


Namens mij en Joep dan; van harte gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2988626
Erg bedankt allemaal! Ik voel me meteen helemaal jarig  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
eelke schreef: Gijs wil je graag een verjaardagszoen komen geven! Hij zegt dat beste vrienden dat doen!


Namens mij en Joep dan; van harte gefeliciteerd!
Ik zou het graag goed vinden, maar het is me nog ff een brug te ver. Als in, hij wil net ff te graag ::) Hopelijk kunnen we nog wel vrienden zijn nu...
Door eelke
#2988638
Mini's 3-tal schreef: Erg bedankt allemaal! Ik voel me meteen helemaal jarig  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik zou het graag goed vinden, maar het is me nog ff een brug te ver. Als in, hij wil net ff te graag ::) Hopelijk kunnen we nog wel vrienden zijn nu...
Oh, ik zal het even overleggen.

Ook niet als ik vertel dat hij net nieuw kwijlslabbetjes heeft en je daarna best mag douchen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door